آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

حذف مصر از جام ملت‌های آفریقا/ کنگو تاریخ سازی کرد



دیدار مصر و کنگو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مصر در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا با شکست ۷-۸ در ضربات پنالتی مقابل کنگو، خیلی زود از جام کنار رفت.

به گزارش ورزش سه، مصری‌ها پس از صعود سخت از دور گروهی جام ملت‌ها برابر کنگو قرار گرفتند. بعد از تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی و اضافه، کنگو با نتیجه ۸-۷ پیروز ضیافت پنالتی‌ها شد.

 

پس از مصدومیت محمد صلاح در بازی دوم دور گروهی آنها با یک بحران مواجه شدند. علاوه‌بر حواشی مربوط به بازگشت ستاره لیورپول به باشگاهش، آنها یک بازیکن باکیفیت را از دست داده بودند که امید اصلی آنها در این جام به شمار می‌رفت.

 

با این حال آنها همان بازی را با نتیجه ۲-۲ به پایان رساندند و با توجه به اینکه فقط دو امتیاز داشتند در خطر حذف از جام ملت‌های آفریقا قرار گرفته بودند. در دیدار آخر دور گروهی برابر کیپ ورد هم به تساوی ۲-۲ رسیدند و با خوش‌شانسی با ۳ امتیاز از سه مساوی و قرار گرفتن در رده دوم به مرحله حذفی صعود کردند.

 

در مرحله یک‌هشتم برابر کنگو قرار گرفتند. کنگو نیز در شرایطی مشابه به مرحله حذفی آمده بود. سه امتیاز از سه تساوی. دقیقا مانند مصر. جدال دو تیم پایاپای آغاز شد اما این کنگو بود که گل اول را زد. یک ضربه سر از فاصله نزدیک مسچاک الیا، آنها را در برابر مصر به برتری رساند.

 

این برتری مدت زیادی دوام نداشت. به دلیل خطای باتوبینسیکا بر روی احمد حجازی در دقیقه ۴۳ داور نقطه پنالتی را نشان داد و مصطفی محمد توانست بازی را پیش از پایان نیمه اول به تساوی بکشاند.

 

جدال دو تیم در نیمه دوم برنده نداشت تا این بازی هم در وقت‌های قانونی مانند سه بازی آنها در دور گروهی با تساوی به پایان برسد.‌ در ۳۰ دقیقه وقت اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. اتفاق مهم این دو نیمه اخراج محمد حمدی از مصر بود. او در دقیقه ۹۷ با دریافت کارت زرد دوم زمین بازی را ترک کرد. در نهایت تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شد. در آنجا مصطفی محمد و محمد ابو جبل (دروازه‌بان) از مصر و آرتور ماسواکو از کنگو پنالتی‌هایشان از دست دادند و بقیه بازیکنان موفق به گل کردن آنها شدند تا کنگو با نتیجه ۸-۷ مصر را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

 

به این ترتیب صلاح که قول داده بود در صورت رسیدن مصر به مراحل بالاتر، خود را به بازی‌های تیم ملی کشورش برساند، اکنون می‌تواند با تمرکز بیشتر، روند بهبودی‌اش را در لیورپول دنبال کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------