پاری‌سن‌ژرمن بازی برده را مساوی کرد/ بازگشت اینتر به صدر جدول سری آ



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان لوئیس انریکه در بازی خانگی که تا ۱۰ دقیقه به پایانش فاتح میدان بودند، امتیاز از دست دادند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از آخرین هفته پایانی نیم‌فصل نخست لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای برست بود و این بازی را که در آن دو گل از حریف پیش افتاده بود، با تساوی 2-2 به پایان رساند.

 

PSG با گلزنی مارکو آسنسیو در دقیقه 38 پیش افتاد و در آخرین دقیقه نیمه نخست با گلزنی راندال کولوموانی اختلافش را دو برابر کرد. نیمه دوم اما نیمه میهمان بود و این تیم ابتدا در دقیقه 55 توسط مهدی کامارا و پس از او ماتیاس پریرا در دقیقه 80 گل‌های خورده را جبران کرد و به این ترتیب یک امتیاز از میزبانش گرفت. همچنین در این بازی، بردلی بارکولا بال چپ پاری‌سن‌ژرمن با دریافت کارت قرمز در دقیقه 4+90 از زمین اخراج شد.

 

با این نتیجه پاریسی‌های صدرنشین نیم‌فصل نخست را با 44 امتیاز بالاتر از نیس 38 امتیازی به پایان رساندند. برست هم که شگفتی‌ساز این فصل لیگ یک فرانسه بوده، 35 امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

 

***

 

اینتر از فلورانس به صدر جدول سری A برگشت

نراتزوری از فرصت‌سوزی نزدیک‌ترین رقیب خود برای بازگشت به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا نهایت استفاده را برد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، یکشنبه شب با برگزاری مصاف تیم‌های اینتر و فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی دنبال شد که این بازی را اینتری‌ها به لطف تک گل دقیقه 14 لائوتارو مارتینس به سود خود به پایان رساندند.

 

این نتیجه در حالی اینتر را به صدر جدول برگرداند که فیورنتینا در دقیقه 76 یک پنالتی به دست آورد، اما نیکلاس گونزالس آن را هدر داد.

 

در جدول رده‌بندی سری A اکنون اینتر با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس و 54 امتیاز صدرنشین است، یوونتوس 53 امتیازی در رده دوم قرار دارد و تیم‌های میلان با 46 و آتالانتا با 36 امتیاز سوم و چهارم هستند. به این ترتیب اینتر در صورت پیروزی در بازی معوقه‌اش مقابل آتالانتا، این شانس را دارد که حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به چهار امتیاز افزایش دهد.

 

***

 

اتلتیکومادرید برد و روی زخم بارسایی‌ها نمک ریخت

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب یک پیروزی خانگی برابر والنسیا، از یکی از رقبای اصلی خود در جدول رده‌بندی لالیگا سبقت گرفتند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

دیدارهای روز سوم از هفته بیست‌و‌دوم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) با انجام چهار مسابقه به پایان رسید که در آخرین و مهمترین آنها تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه خانگی‌‌اش متروپولیتانو میهمان خود والنسیا را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

 

ساموئل لینو در دقیقه 5+45 و ممفیس دپای در دقیقه 57 گل‌های روخی بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند تا روند پیروزی‌های این تیم ادامه پیدا کند. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب چهاردهمین پیروزی‌ در بیست‌و‌یکمین بازی‌شان در این فصل لالیگا، 44 امتیازی شدند و به لطف تفاضل بهتر نسبت به بارسلونا، جای رقیب بحران‌زده خود را در جدول رده‌بندی گرفتند.

 

والنسیا اما با قبول هشتمین باختش در این فصل لالیگا، با 32 امتیاز از 22 بازی در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

پیش از این بازی اما سه دیدار دیگر برگزار شده بود که مهمترین آنها پیروزی یک بر صفر شگفتی‌ساز فصل یعنی جیرونا در خانه سلتاویگو بود که باعث بازگشت آن به صدر جدول با 55 امتیاز - البته با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 54 امتیازی - شد.

 

در دیگر بازی‌ها نبرد خانگی کادیس با بیلبائو گلی در بر نداشت و مصاف سویا و اوساسونا در آندلس هم با تساوی یک - یک همراه بود.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------