لغو اردوی خارجی استقلال با تصمیم نکونام/ ارسلان مطهری در استقلال ماندنی شد



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اردوی خارجی استقلال با تصمیم جواد نکونام لغو شد.

به گزارش فارس، در حالی که باشگاه استقلال به درخواست سرمربی تیم، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده و بلیت های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان استقلال فردا (سه شنبه دهم بهمن ماه عازم امارات شود، صبح امروز جواد نکونام اردوی آماده سازی استقلال در امارات را لغو کرد.

 

این برای دومین بار است که اردوی خارجی استقلال در نیم فصل لغو می شود.

 

پیش از این نیز یک بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی ده روزه رایگان در امارات بود که جواد نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد.

 

سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که متاسفانه برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد.

 

توضیحات باشگاه استقلال در خصوص لغو اردوی این تیم

استقلال قرار بود با کاروان ۴۷ نفره به اردوی امارات برود و شایعه لغو اردو به دلیل کمبود بازیکن که به شکل هدفمند و به قصد تخریب در فضای مجازی اعلام می شود، صحت ندارد.


در پی لغو اردوی آماده سازی استقلال در امارات، برخی افراد به نیت تخریب، مدعی شدند دلیل لغو اردو کمبود بازیکن بوده است اما برابر با لیست موجود در باشگاه استقلال، کاروان تیم قرار بود صبح فردا ۴۷نفره به دبی پرواز کند.


در لیست مسافران اردوی آماده سازی ۸ روزه استقلال در امارات، نام ۲۰ بازیکن، ۱۲ کادر فنی و پزشکی، ۶ رسانه، ۳ ماساژور، ۳ تدارکات، یک مترجم، افسر امنیتی و یک مسئول اجرایی به چشم می خورد.


قرار بود ۲۲ بازیکن در این اردو همراه استقلال باشند که به صلاحدید کادر فنی دو بازیکن از جمع بازیکنان فعلی در تهران ماندنی شدند و در عوض، مقرر شد نفرات جدید پس از قطعی شدن جذب شان، به اردوی استقلال در امارات ملحق شوند.

 

مهاجم استقلال ماندنی شد

ایسنا نوشت: در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر معاوضه ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با بازیکنان سایر تیم‌ها به گوش می‌رسید اما این بازیکن قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را ندارد.

 

مطهری که با استقلال قرارداد دارد تا پایان قرارداد خود در این تیم خواهد ماند و کادرفنی آبی‌ها هم قصد خارج کردن او را از لیست تیم ندارد.

 

با این تفاسیر باشگاه استقلال که برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نیاز کادرفنی در نیم فصل سیاست تعویض بازیکن را مد نظر دارد باید معاوضه با سایر بازیکنان تیم را بررسی کند.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------