آتیلا حجازی: نکونام و خطیر با من درباره سرپرستی استقلال حرف زدند



آتیلا حجازی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آتیلا حجازی درباره عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی گفت: استقلال عملا تاکنون در فصل نقل و انتقالات هیچ کاری نکرده است!

خبرآنلاین نوشت: در وهله اول گفته شد که لیست اولیه نکونام قابل دسترس نیست به همین دلیل از او لیست دوم خواستند، اما به نظر می‌رسید این لیست هم برای مدیریت باشگاه استقلال قابل دسترس نبود و تقاضای لیست سوم کردند اما نکونام به مدیریت گفت که حاضر نیست لیست سومی در اختیار آنها قرار دهد و آنها باید سعی خود را برای خرید لیست دوم او بکنند. این روزها اسم‌های زیادی به گوش می‌رسد خصوصا چند بازیکن از تیم گل گهر و ذوب ،اما هیچ کدام از این باشگاه‌ها حاضر نیستند با استقلال همکاری کنند. تورس، تیکدری و اسلامی اسامی است که هر روز گفته می‌شود استقلالی شده‌اند ،اما هر بار هم این اخبار با تکذیب توسط باشگاه ذوب و گل گهر مواجه می‌شود. در چنین شرایطی فعلا خطیر نتوانسته حتی یک بازیکن مورد نظر نکونام را جذب کند.

 

در این میان هم سرپرست تیم یعنی علی سامره با گذاشتن پیامی از سمت تو خود استعفا داد و با توجه به سکوت باشگاه و نکونام به نظر می‌رسد که هیچ همتی برای بازگشت او وجود ندارد و نکو و خطیر برای انتخاب جانشین او تلاش می‌کنند. در وهله اول هاشمی نسب مدنظر باشگاه و سرمربی بود، اما هاشمی نسب به هیچ عنوان قبول نکرد که این پست را قبول کند و اینطور که گفته شد با آتیلا حجازی به صورت جدی وارد مذاکره شده اند و احتمال اینکه پسر مرحوم حجازی سرپرست استقلال شود خیلی زیاد است. با توجه به اتفاقات پیش آمده در استقلال و حضور تیم ملی در جام ملتها با حجازی هم صحبت شدیم با شخصی که گزینه جدی برای جاانشینی سامره است.

 

*استقلال نیم فصل اول قهرمان شد نظر خود را در مورد عملکرد استقلال بیان می‌کنید؟

استقلال در نیم فصل اول کار بزرگی کرد و فراتر از حد تصور ظاهر شد و نتیجه گرفت، ولی در نیم فصل دوم با توجه به اینکه بازی‌ها سخت می‌شود باید استقلال تقویت شود، اما تا به این لحظه مهره ای که به درد استقلال بخورد جذب نشده است و این اتفاق بدی است در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است و نیاز است که حتما یار جدیدی گرفته شود.

 

*این روزها تیم‌ها با استقلال همکاری نمی‌کنند. استقلال قصد داشت از دو باشگاه ذوب و گل گهر بازیکن بگیرد، اما هردو باشگاه گفته‌اند به استقلال بازیکن نمی‌دهند.

بحث عدم همکاری نیست. هر مربی حق دارد بازیکن خوب خود را حفظ کند و این اتفاق نرمالی است. هیچ وقت هیچ مربی حاضر نیست بازیکن خوب خود را از دست بدهد و در ادامه راه بدون آن بازیکن لیگ را به پایان برساند . به نظر من باید استقلال ابتدای فصل بازیکنان مورد نظر خود را جذب می‌کرد تا حالا به این مشکل نخورد. البته در شرایط فعلی مهمترین چیزی که کار را برای استقلال پیش می‌برد اتحاد بین کادرفنی و مدیریت است من در این خصوص هم با خطیر و هم با نکونام صحبت کردم. قهرمانی با تعامل آنها به دست می‌آید. استقلال در پست دفاع در حال حاضر مشکلی ندارد و در ادامه راه به یک هافبک بازیساز نیاز دارد و یک مهاجم . البته وینگر چپ خوب هم می‌تواند ضلع سوم نیازهای استقلال باشد. در حال حاضر هم که یامگا را ازدست دادیم و باید به فکر جانشین مناسب برای او باشیم.

 

*یامگا در تمرینات استقلال مصدوم شد و خیلی‌ها معتقد هستند که می‌شد این اتفاق نیفتد.

این مساله اجتناب ناپذیر است. خود من دورانی که بازی می‌کردم دو بار در تمرین دچار مصدومیت شیدید شدم ، بی انصافی است که در این وهله کسی را مقصر بدانیم. اینکه استقلال یامگا را از دست داده تلخ است، اما مهم تر از این اتفاق سلامتی خود یامگا بود که خدا را شکر به دست آمد، اما باید یک سال از فوتبال دور باشد.

 

*اما پیش از این هم پادوانی توسط یار خودی مصدوم شد و برای همیشه باید روی ویلچر بنشیند!

برای پادوانی خیلی ناراحتم و اتفاق غم انگیزی بود. بهتر بود مدیران وقت هم پول درمان و هم تمام پول قرارداد پادوانی را به او می‌دادند ، این بازیکن در استقلال مصدوم شد و حالا باید روی ویلچر بنشیند اگر انسانی به این ماجرا نگاه کنیم باید آن دوران این بازیکن توسط باشگاه استقلال حمایت می‌شد.

 

*در تعطیلات لیگ سامره (سرپرست استقلال) با گذاشتن پستی از استقلال استعفا داد و این روزها استقلال سرپرست ندارد!

هیچ تیمی نمی‌تواند بدون سرپرست باشد و امیدوارم آقای سامره برگردد.

 

*اما گفته میشود باشگاه استقلال با گزینه‌های جانشینی او صحبت کردند و یکی از گزینه‌های جدی جانشینی خود شما هستید.

بله با من صحبت شده و به صورت جدی هم درباره این پست با من صحبت شد. من با خود نکونام و خطیر جلسه داشتم و مفصل در خصوص پست سرپرستی صحبت کردم.

 

*پیشنهاد استقلالی‌ها قبول کردید؟

من از زمانی که یک سال و نیم داشم به خاطر پدرم در کنار استقلال بودم و همیشه دلم با این تیم است و هر زمان استقلال به کمک نیاز داشته باشد من در خدمت این تیم هستم و در کنار استقلال خواهم بود.

 

*کمی در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کنیم. تیم ملی از مرحله مقدماتی صعود کرد و باید در مرحله یک هشتم با تیم سوریه بازی کند.

تیم ملی تا اینجای کار محک جدی نخورده است. سه حریف ما در دور مقدماتی حکم زنگ تفریح داشتند و حتی سوریه هم برای ما در مرحله یک هشتم حریف تمرینی است و ما در مرحله بعد باید به فکر ژاپن باشیم.

 

*اما تیم ژاپن در مرحله مقدماتی چندان قوی نشان نداد!

نمی‌دانم چرا ژاپن اینطور بازی کرد. شاید خواست دستش برای حریفان رو نشود. وقتی تیمی چهار تا به آلمان می‌زند قطعا نمی‌تواند ضعیف باشد. ژاپن حریق قدری است و ما در مرحله بعد باید به فکر این حریف سرسخت باشیم.

 

*به دفاع تیم ملی انتقاد زیادی وارد می‌شود، نظر شما در این خصوص چیست؟

همانطور که گفتم ما در مرحله مقدماتی محک جدی نخوردیم. اما همه ما و مردم فوتبالدوستمان می‌دانند ضعف تیم ملی در کجاست. تیم ملی مقابل ژاپن روز سختی خواهد داشت و امیدوارم در آن مرحله ما ضعف‌های خود را برطرف کرده باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------