آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

سرمربی عراق: فغانی ما را از جام حذف کرد/ سرمربی اردن: می‌خواهیم به نیمه نهایی برویم



دیدار عراق و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق علیرضا فغانی را عامل حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا معرفی کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عراق در یک بازی مهیج با نتیجه 3 بر 2 مقابل اردن شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی از مسابقات کنار برود، اما این نتيجه در شرایطی رقم خورد که عراقی‌ها با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش بودند و پس از اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی دو گل دریافت کردند و شکست خوردند.

 

خسوس کاساس در جریان کنفرانس خبری پس از این بازی عنوان کرد: تصمیم داور برای اخراج ایمن حسین، بهترین گلزن مسابقات، پشت خروج ما از مسابقات است.

 

وی افزود: بخشی از مسئولیت این باخت بر عهده من است، اما کارت قرمز به ایمن حسین دلیل اصلی حذف از رقابت‌هاست.

 

سرمربی عراق درباره عملکرد تیمش در این مسابقه گفت: در دو نیمه بهتر از حریف بودیم اما حریف با خطای دفاعی ما پیش افتاد. ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

 

کاساس بار دیگر به اخراج ایمن حسین اشاره کرد و گفت: بازیکنان اردنی برای جشن گرفتن گل اول زمان زیادی صرف کردند، اما زمانی که ایمن حسین گلزنی کرد، از زمین اخراج شد.

 

این کنفرانس مطبوعاتی شاهد انتقادات تند از کاساس و بحث‌هایی بین او و رسانه‌های عراقی بود که معتقد بودند تیم ملی عراق از نظم و انضباط خوبی برخوردار نیست، اما کاساس در نهایت از پاسخ به برخی سوالات خودداری کرد تا تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های عراق سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کنند.

 

کاساس در پایان سخنان خود گفت: هدف من هدایت تیم ملی عراق به جام جهانی 2026 است.

 

هجوم همه‌جانبه عراقی‌ها به صفحه فغانی!

هواداران فوتبال عراق علیرضا فغانی را مقصر شکست و حذف تیمشان در آسیا می‌دانند.

 

تصمیم علیرضا فغانی برای اخراج ایمن حسین در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن با واکنش شدید هواداران فوتبال عراق روبه‌رو شده و آنها به صفحه اینستاگرام این داور ایرانی هجوم بردند.

 

هواداران فوتبال عراق در شرایطی که تیمشان در لحظات پایانی با دریافت دو گل در وقت‌های تلف شده پیروزی دو بر یک مقابل اردن را با شکست سه بر دو تغییر داد، به صفحه اینستاگرام علیرضا فغانی حمله کردند و تا این لحظه بیش از 200 هزار کامنت در آخرین پست او به ثبت رسیده است.

 

علیرضا فغانی که نماینده داوری فدراسیون فوتبال استرالیا در جام ملت‌هاست، پس از پایان بازی هم توضیحات مربوطه خود را به سرمربی عراق درباره دلیل اخراج ایمن حسین پس از شادی گل مقابل اردن ارائه داده، ولی باید حالا پاسخگوی تماشاگران عراقی هم باشد.

 

دیدار عراق و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

علیرضا فغانی بلافاصله پس از پایان بازی عراق و اردن و مراجعه به رختکن، آخرین پست اینستاگرام خود را آرشیو کرد تا از فحاشی‌ها در امان بماند.

 

دیدار عراق و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

فغانی با آرشیو کردن پست‌های آخرش که نسبت به آن فحاشی شده بود، درج کامنت در اینستاگرام خود را برای کاربران محدود کرده و فقط آنهایی می‌توانند برای پست‌های این داور کامنت بگذارند که فغانی آنها را فالو کرده باشد.

 

علیرضا فغانی که پس از بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا بین قطر و لبنان دیگر در مرحله گروهی این رقابت‌ها قضاوت نکرده و فقط یک بار داور چهارم بود، در دیدار حساس امروز بین عراق و اردن دوباره به وسط زمین برگشت و مثل همیشه شجاعت و جسارت لازم را داشت که اخراج ایمن حسین را نیز پس از زدن گل دوم عراقی‌ها رقم زد.

 

ایمن حسین، ستاره خط حمله تیم ملی عراق و بهترین گلزن حال حاضر جام ملت‌های آسیا که امروز مقابل اردن ششمین گلش را به ثمر رساند، در دقیقه 3+45 اولین کارت زردش را دریافت کرد و در دقیقه 76 نیز که با شوت زمینی تیمش را پیش انداخت، یک شادی نامتعارف به سمت تماشاگران حریف داشت که از چشم فغانی دور نماند و منجر به اخطار دوم و در نهایت اخراج او شد.

 

اخراج ایمن حسین کاری کرد تا عراق 10 نفره کار را دنبال کند و در لحظات پایانی هم با نمایش ضعیف در فاز دفاعی که می‌توانست یک پنالتی هم برای اردن اعلام شود، دو بار دروازه خود را بازشده ببیند و در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست بخورد و عراقی‌ها نیز به صفحه اینستاگرام فغانی هجوم ببرند.

 

***

 

سرمربی اردن: رویاپردازی ادامه دارد، می‌خواهیم به نیمه نهایی برویم

حسین عموته سرمربی اردن پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی از عملکرد تیم اردن اعلام رضایت کرد و این تیم را از لحاظ روحی روانی در شرایطی دانست که همچنان می‌تواند به رویاپردازی هایش در ادامه تورنومنت ادامه دهد.

 

دیدار عراق و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

عموته درباره روند مسابقه گفت: ما مقابل عراق هوشمندانه بازی کردیم و در عین حال سعی کردیم از سرعت بازیکنانمان در حملات استفاده کنیم، ما بازیکنان برجسته ای در خط حمله داریم و روی توانایی آنها حساب باز کردیم، در مسابقه اشتباهاتی داشتیم اما تیم از لحاظ روحی آماده بود برای همین در انجام تغییرات با تاخیر عمل کردیم.

 

سرمربی اردن در ادامه افزود: ما با تکیه به پروژه طولانی مدتی که داشتیم تیم آماده ای را در اختیار داریم، روی نقاطت قوتمان سرمایه گذاری کردیم و حملات خطرناکی را شکل می‌دهیم، اعتماد به نفس، میل و اراده در کنار قدرت یکدلی تیمی که داریم از عوامل مهم صعود تیم ما است.

 

عموته با اشاره به اینکه تیم ملی اردن در سال 2011 به مرحله یک چهارم نهایی رسید، تاکید کرد: جاه طلبی ما در این مسابقات زیاد است و می‌خواهیم از این مرحله هم فراتر برویم، تیم اردن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان می رود و می‌خواهیم برای اولین بار به نیمه‌نهایی مسابقات برسیم.

 

عموته نسبت به شرایط این تیم در مسابقه بعدی گفت تیم ملی تاجیکستان پیشرفت زیادی داشته و از ویژگی های آن فوتبال سریع است و تقابل سختی خواهد بود، ما در مقدماتی جام‌جهانی با آنها مساوی کردیم.

 

او در انتهای صحبت های خود گفت: دریافت تبریک از پادشاه اردن برای ما افتخار است و حمایت پادشاهی در نتایج ما تاثیرگذار بوده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------