آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

فدراسیون فوتبال عراق از علیرضا فغانی شکایت کرد/ استوری عجیب کرار جاسم علیه فغانی



علیرضا فغانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فدراسیون فوتبال عراق به طور رسمی شکایت خودش از علیرضا فغانی را به AFC ارائه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از المعلومه، تیم ملی فوتبال اردن در دیداری جنجالی توانست با نتیجه سه بر دو عراق را شکست دهد و راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود. این بازی یک صحنه جنجالی داشت که روی نتیجه‌اش نیز تاثیرگذار بود. علیرضا فغانی، داور مسابقه، ایمن حسین، مهاجم گلزن عراق، را به خاطر شادی گلی که داشت از بازی اخراج کرد که این تصمیم او اعتراض تند عراقی‌ها را به دنبال داشت.

 

فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که رسما از علیرضا فغانی به خاطر قضاوتش در دیدار با اردن شکایت کرده است.

 

علی جبار، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون فوتبال از علیرضا فغانی به خاطر تصمیم‌های جنجالی که در دیدار برابر اردن گرفت اقدام به شکایت به کمیته بازی‌ها کرده است. چنانچه کنفدراسیون فوتبال آسیا با این شکایت موافقت کند فغانی از قضاوت در ادامه رقابت‌ها منع خواهد شد و این نشان می‌دهد که نتیجه بازی تغییر نخواهد کرد.

 

بعد از این دیدار تعداد زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال عراق در فضای مجازی به انتقاد از علیرضا فغانی پرداختند و حتی عده‌ای از آن‌ها خواستار برگزاری مجدد بازی شدند که این غیرممکن به نظر می‌رسد.

 

استوری عجیب کرار جاسم علیه فغانی

واکنش ها به تصمیم علیرضا فغانی در دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر اردن ادامه دارد و این بار کرار جاسم بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال عراق واکنش نشان داد.

 

او در پستی نوشت: من کسی هستم که دوبار توسط فغانی به خاطر نفرتی که به عراق و بازیکنان عراقی داشت اخراج شده ام. او ما را از شادی که نزدیک به آن بودیم محروم کرد. خداوند در برابر ظالم برای ما کافی است.

 

علیرضا فغانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------