آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

مایلی‌کهن: انتخاب اوسمار کار دلال‌ها بود/ برانکو را پرسپولیس برانکو کرد



مایلی کهن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد مایلی‌کهن معتقد است مسیر انتخاب سرمربی در پرسپولیس که با اوسمار به پایان رسید، پر از اشتباه بوده و شأن باشگاه پرسپولیس رعایت نشده است.

محمد مایلی‌کهن به عنوان یک پرسپولیسی که به صراحت لهجه معروف است، به دلیل تجارب قابل‌توجه‌ش در فوتبال ایران همیشه حرف‌هایی برای خواندن دارد.

 

در ادامه گزیده‌ای از مصاحبه او با روزنامه گل، به بهانه انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و البته بازی‌های جام ملت‌های آسیا را می‌خوانید.

 

درباره انتخاب اوسمار؟ 

مبارک باشد! تمام فعالیت‌های فوتبال ما و این آمدن و رفتن مربیان دست دلال‌هاست. واقعا من نمی‌دانم آیا یحیی گل‌محمدی نتیجه بدی در پرسپولیس گرفته بود؟ چه مسائلی باعث می‌شود او برود؟! حتما مشکلات عدیده و فشاری که روی او آمد باعث شد تا برود.

 

شک نکنید انتخاب اوسمار کار دلال‌ها بوده. پرسپولیس صاحب ندارد که اگر داشت آقای اوسمار نمی‌شد سرمربی.

 

این آقایانی که در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند کارمند باشگاه‌هایشان هستند، نه مدیر و صاحب! اصول باشگاه‌داری در همه‌جای دنیا مشخص است؛ مثلا مدیران رئال مادرید و بارسلونا را چه کسی انتخاب کرده؟ نتیجه‌اش می‌شود این‌که آقای پرز و لاپورتا سال‌ها مدیریت باشگاه را عهده‌دار می‌شوند و در انتخاب سرمربی تیمشان قاطعیت دارند. اما این‌جا مشخص نیست که آقای درویش یا آقای خطیر چطور آمدند و مدیرعامل شدند!

 

اما پرسپولیس چند گزینه خارجی داشت، برانکو هم ۳ بار جواب منفی داد؟

سیاه‌بازی بود! هم مذاکرات و هم جواب رد برانکو!

 

رفتن عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل پرسپولیس به قطر؟

حضور درویش برای مذاکره با برانکو در قطر هم شخصیت فوتبالی‌مان را زیر سوال برد و هم شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس را. مدیرعامل پرسپولیس چرا باید کیلومترها مسافت را طی می‌کند تا با برانکو مذاکره کند؟ درنهایت هم خود آقای برانکو که پرسپولیس او را برانکو کرد سیاه‌بازی می‌کند تا نرخش بالا برود! برانکو دنبال پول بیش‌تر بود؛ همسرم راضی نیست به پرسپولیس برگردم یعنی نرخ را بالا ببرید و همان هم شد که آقای درویش رفتند برای مذاکره، اما او نیامد.

 

شکست سنگین پرسپولیس مقابل الشباب نشان داد دل بازیکنان تیم همچنان با یحیی است و بازیکنان از رفتن آقایحیی دلخور هستند و طبعا این دلخوری برای ادامه لیگ نگران‌کننده است.

 

حمایت برخی بازیکنان ازجمله بیرانوند؟

طبیعی است در یک تیم بعضی‌ها موافق باشند و بعضی‌ها هم مخالف. هیچ ایرادی هم ندارد.

 

جام ملت‌های آسیا؟

به نظرم از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می‌بینید تیم‌هایی که در گذشته ضعیف بودند چه پیشرفت خوبی داشتند؛ هنگ‌کنگ، فلسطین، ویتنام و... اتفاق خوبی برای فوتبال آسیا در حال رقم‌خوردن است.

 

میزبانی قطر؟

 ورزشگاه‌های قطر را ببینید؛ در یک کشور کوچک این‌همه استادیوم زیبا و با امکانات عالی وجود دارد آن‌وقت ما در کشورمان دو تا ورزشگاه خوب نداریم.

 

قهرمان جام؟

من فوتبال را پیش‌بینی نمی‌کنم. این ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و همین هم باعث جذابیت و زیبایی آن شده.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------