آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

برگزاری فینال جام حذفی و دربی تهران با VAR



ویدیوچک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: به فیفا اعلام کردیم در نیم‌فصل دوم، فینال جام حذفی، شهرآورد برگشت و چند مسابقه در صورت آموزش داوران با VAR برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین، هدایت ممبینی درباره برگزاری برخی از مسابقات نیم فصل دوم با سیستم VAR توضیحاتی داد.

 

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی فوتسال زنان به تورنمنت کافا، عنوان کرد: امسال چندمین اعزام بانوان ماست. تیم ملی فوتسال هم باتوجه به اینکه مدعی قهرمانی است، تورنمنت کافا برای ما اهمیت دارد. تیم جوان و بهتر شده است. امیدواریم آنها بتوانند روز به روز شایستگی خود را در میادین بین‌المللی نشان دهند.

 

وی درباره آیا می‌توانیم منتظر سومین قهرمانی زنان در آسیا باشیم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار جام جهانی فوتسال زنان در سال ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد امیدواریم با سومین قهرمانی در آسیا سهمیه جام جهانی را بگیریم. امیدوارم ما یکی از تیم‌هایی باشیم که بتواند مستمر در این رقابت‌ها حضور داشته باشد

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس در فوتسال و فوتبال زنان تیمداری نمی‌کنند؟ تصریح کرد: به نظرم باشگاه‌های بزرگ ما به خاطر رشد و توسعه فوتبال و فوتسال زنان، باید بیشتر فعالیت کنند. به خاطر پتانسیلی و هوادارانی که این باشگاه‌ها دارند می‌توانند به بانوان هم کمک کنند.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین درباره اینکه مسابقات قهرمانی زنان در فوتسال چند سالی است برگزار نمی‌شود و چرا تاج از کرسی خود استفاده نمی‌کند، گفت: تاج همیشه یکی از برنامه‌هایش توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال بوده است‌. یکی از دغدغه‌های او همین بود. صحبت‌هایی شده تا فوتسال را بیش از پیش در آسیا داشته باشیم. من امیدوار هستم که فوتبال و فوتسال بانوان به رشد و توسعه خوبی درآسیا برسد.

 

ممبینی درباره انحلال تیم پیکان، خاطرنشان کرد: در بخش ورزش زنان چند مصوبه خوب داشتیم تا سرمایه‌گذاری شود. کاهش بودجه نباید باعث شود بانوان را حذف کنیم. ما دوست داریم از هر دو بخش کاسته شود نه فقط زنان. باید به زنان نگاه خوب داشته باشیم. خوشبختانه امسال در زنان اتفاق خوب افتاد و حتی با تدابیر نهادهای مختلف زنان به ورزشگاه رفته‌اند و همین به جذابیت فوتبال اضافه می‌کند.

 

وی درباره استفاده از VAR در نیم فصل دوم، تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در فدراسیون انجام دادیم اینکه این سیستم را داشتیم و در لیگ داخلی استفاده کردیم. برای اینکه بتوانیم مسابقات بیشتری را برنامه‌ریزی کنیم باید از این سیستم بیشتر وارد کشور کنیم همین که داوران لایسنس داشته باشند و ورزشگاه‌ها مجهز شوند تا بتوانی مسابقات را در نیم فصل دوم با سیستم VAR برگزار کنیم. طبق برنامه اعلام شده به فیفا چند مسابقه را با این سیستم برگزار می‌کنیم مانند فینال جام حذفی، دربی و ... اگر کارهای آموزشی داوری به موقع انجام شود می‌توانیم چند مسابقه را با این سیستم انجام دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------