آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

لیورپول، چلسی را در هم کوبید/ برد سخت بارسلونا مقابل اوساسونا ۱۰ نفره



دیدار چلسی و لیورپول،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان یورگن کلوپ با یک برد قاطع خانگی، جایگاه‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تثبیت کردند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:45 تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای چلسی بود و میهمان لندنی‌‌اش را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبید.

 

دیوگو ژوتا در دقیقه 23، کانر بردلی در دقیقه 39، دومنیک سوبوسلای در دقیقه 65 و لوئیس دیاس در دقیقه 79 گل‌های لیورپول را در این بازی خانگی به ثمر رساندند. تنها گل چلسی هم در دقیقه 71 توسط کریستوفر انکونکو رقم خورد. همچنین لیورپول در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول یک پنالتی به دست آورد که مهاجم اروگوئه‌ای‌اش داروین نونیس آن را هدر داد.

 

با این نتیجه لیورپول 51 امتیازی شد تا با حاشیه امنیت پنج امتیازی به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد. چلسی اما با قبول نهمین باختش در این فصل با 31 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

 

منچسترسیتی به رده دوم جدول برگشت/ تاتنهام از یاران قدوس ۳ امتیاز گرفت

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر جزیره، شب گذشته (چهارشنبه) دو مسابقه همزمان از ساعت 23 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی در خانه خود ورزشگاه اتحاد با نتیجه 3 بر یک از سد برنلی گذشت.

 

در این بازی خولیان آلوارس در دقایق 16 و 22 و رودری در دقیقه 46 گل‌های آبی‌های منچستر را زدند و ایمن الدخیل در دقیقه 3+90 تنها گل برنلی را به ثمر رساند. سیتی با این نتیجه 46 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر و البته با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال، جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

 

در دیگر بازی هم تاتنهام، در لندن میهمان و رقیب همشهری خود تیم برنتفورد را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. دستنی اودگی (48)، برنان جانسون (49) و ریچارلیسون (56) برای تاتنهام گلزنی کردند و نیل موپای در دقیقه 15 و ایوان تونی در دقیقه 67 گل‌های تیم سامان قدوس را زدند.

 

تاتنهام با این نتیجه 43 امتیازی شد و رده چهارم جدول را از استون‌ویلا پس گرفت. برنتفورد هم در فاصله چهار امتیازی منطقه سقوط جدول، در رده پانزدهم باقی ماند.

 

***

 

بارسلونا به زحمت از سد اوساسونای ۱۰ نفره گذشت

شاگردان ژاوی هرناندس از بازی خانگی خود در هفته بیستم لالیگا سه امتیاز گرفتند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در نخستین بازی از دیدارهای معوقه هفته بیستم‌ لالیگای اسپانیا، دیشب (چهارشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میهمان خود اوساسونا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

 

تنها گل این بازی را ویتور روکه مهاجم برزیلی جدید تیم کاتالان در دقیقه 63 به ثمر رساند و چهار دقیقه پس از آن اوساسونا با اخراج مدافع میانی‌اش اونای گارسیا 10 نفره شد.

 

این اولین برد بارسلونا پس از دو شکست متوالی برابر ویارئال در لالیگا و اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا بود که شاگردان ژاوی هرناندس را 47 امتیازی کرد و موقتاً در رده سوم جدول لالیگا قرار داد.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، جیرونا 55 امتیازی در صدر قرار دارد و رئال مادرید با 54 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم است. اتلتیکومادرید نیز با 44 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا چهارم است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------