قهرمانی زودهنگام «گیتی‌پسند» در لیگ برتر فوتسال



لیگ برتر فوتسال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
«گیتی پسند» اصفهان با کسب پیروزی در دیدار امروز مقابل تیم فوتسال «فرش آرا» مشهد می‌تواند چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال «گیتی پسند» عصر امروز در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته از ساعت ۱۵ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف میزبان خود «فرش آرا» می رود.

 

شاگردان محمد کشاورز با ۶۱ امتیاز و اختلاف ۱۴ امتیازی با تیم دوم جدول در صورت کسب امتیاز مقابل فرش آرا مشهد یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی های تاریخ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را رقم خواهند زد.

 

گیتی پسند در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۱ حریف سخت کوش خود را شکست داد.

 

گیتی پسند هفته گذشته این شانس را داشت تا با پیروزی مقابل «فولاد زرند ایرانیان» در صورت توقف «مس سونگون» پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران ‌شود ولی هرچند تیم اصفهانی بازی خود مقابل فولاد زرند ایرانیان را با نتیجه چهار بر سه بُرد ولی برد بُرد پُرگُل هفت بر یک مس سونگون در مصاف با آنا صنعت پاسارگاد مانع از برگزاری جشن قهرمانی در اصفهان پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها شد.

 

به هر حال تیم گیتی پسند اصفهان چه فردا به قهرمانی زودهنگام لیگ برتر برسد و یا در دیگر بازی‌های پیش رو به این مهم دست یابد، بدون تردید فصل رویایی را در تاریخ لیگ برتر فوتسال کشور ثبت خواهد کرد.

 

گیتی پسند تا اینجای رقابت‌ها تنها تیم بدون شکست لیگ باقی مانده و با ۲۰ برد و یک تساوی در حال ثبت یک رکورد تاریخی در فوتسال ایران است. حتما یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ برتر امسال جوانگرایی در سایه نگاه فنی سرمربی این تیم محمد کشاورز است.

 

تیم فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» امسال با چهره جوان‌شده پا به لیگ برتر گذاشت و در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد که این تیم در هفته بیستم بتواند با فاصله ۱۴ امتیازی از تیم «مس سونگون»، قهرمان سال گذشته، در رده اول قرار بگیرد، به این مهم دست یافت.

 

گیتی‌پسند در این فصل اتکا به تک‌ ستاره‌ها را کنار گذاشت و با تیمی یکدست روانه مسابقات شد و هم اکنون بازیکنان فعلی این تیم که بیشترشان جوان هستند، هشت نفر از بازیکنان تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد که رکورد بی نظیری از جهت حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال محسوب می شود.

 

نگاه فنی کشاورز به بازیکنانش در انتخاب هشت بازیکن «گیتی پسند» برای عضویت در تیم ملی موثر بوده است و شایستگی های فنی این سرمربی باعث شد، هیات مدیره باشگاه هفته قبل به اتفاق آرا محمد کشاورز را به عنوان سرمربی برای سال آینده ابقا کنند.

 

لیگ برتر فوتسال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------