آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

برد تیم ساپینتو در اولین بازی ستاره سابق استقلال/ سعید مهری پاس گل داد



سعید مهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال آپوئل موفق شد در شب نخستین بازی سعید مهری، به پیروزی دست یابد.

به گزارش ورزش سه، روزهای خوب و آپوئل با ساپینتو ادامه دارد. این تیم امروز و در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ قبرس، به مصاف کارمیوتیسا رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیده و فاصله چهار امتیازی خود با رتبه دوم را حفظ کند.

 

در این مسابقه، گومس در دقیقه 34 آپوئل را پیش انداخت اما تیم مهمان سه دقیقه بعد و توسط آندریاس کاتسانتونیس به گل تساوی رسید تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

 

شاگردان ساپینتو در نیمه دوم و ظرف 9 دقیقه ابتدایی، موفق شدند دو مرتبه به گل برسند. یانیس ساتسیاس و گومس نتیجه بازی را سه بر یک کردند تا سرمربی پرتغالی تصمیم بگیرد که مهری را از دقیقه 66 به جای لوکاس ویلافانیس به زمین مسابقه بفرستد.

 

مهری برای نخستین اثرگذاری خود در آپوئل، تنها به پنج دقیقه زمان نیاز داشت. او حرکتی را از سمت راست آغاز کرد و با یک ارسال دقیق به روی دروازه، گئورگی کوستادینوف را صاحب فرصت کرد که این بازیکن با یک ضربه سر، قدر پاس طلایی مهری را دانست و گل چهارم را به ثمر رساند.

 

این نخستین حضور سعید مهری در لباس آپوئل بود. بازیکن سابق استقلال به دلیل مشکلات مربوط به پنجره نقل و انتقالات تیم قبرسی، سه روز پیش قراردادش را به‌صورت رسمی با این تیم شهر نیکوزیا ثبت کرد و اولین پاس گلش را نیز به ثبت رساند.

 

در نهایت آپوئل با نتیجه چهار بر یک از سد کارمیوتیسا گذشته و شمار امتیازات خود را به 51 رساند و بالاتر از آریس لیماسول، رتبه نخست جدول را حفظ کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------