آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

برد دراماتیک منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون/ صدرنشینی دوباره رئال مادرید با غلبه بر ختافه



تیم منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شیاطین سرخ در آخرین بازی هفته بیست‌و‌دوم لیگ جزیره، گرگ‌ها را در خانه‌شان شکست دادند.

به گزارش تسنیم، پرونده هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (پنچشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 23:45 به وقت تهران بسته شد که در آن تیم فوتبال منچستریونایتد میزبان خود ولورهمپتون را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد.

 

یونایتد با گلزنی مارکوس رشفورد در دقیقه 5 پیش افتاد و در دقیقه 22 با گلزنی راسموس هویلون اختلاف را دو برابر کرد. پابلو سارابیا در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای ولورهمپتون جبران کرد، اما تنها سه دقیقه بعد اسکات مک‌تامینی گل سوم شیاطین سرخ را زد و دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

ولورهمپتون گل دوم خود را توسط مکس کیلیمان در دقیقه 85 به ثمر رساند و 10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده با زدن سومین گل توسط پدرو نتو شوک بزرگی به میهمان منچستری وارد کرد، هرچند قدر این گل را ندانست و بعد از تنها دو دقیقه دروازه‌اش توسط کوبی ماینو باز شد.

 

گل هافبک من‌یونایتد پایان‌بخش 12 دقیقه دراماتیکی بود که در آن سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت سبب شد که تیم میزبان برای نهمین بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تن به شکست دهد.

 

شیاطین سرخ که از پنجم دی و بازی‌شان برابر استون‌ویلا موفق به کسب پیروزی نشده بودند، با این نتیجه یازدهمین برد خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را کسب کردند و به رده هفتم جدول برگشتند.

 

***

 

رئال مادرید با غلبه بر رقیب همشهری‌اش صدر جدول را پس گرفت

شاگردان کارلو آنچلوتی از یک بازی خارج از خانه مقابل ختافه سه امتیاز گرفتند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در آخرین بازی معوقه از هفته بیستم لالیگا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید میهمان رقیب همشهری خود، ختافه بود و آن را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

هر دو گل رئال مادرید را در این بازی خوسلو به ثمر رساند. مهاجم اسپانیایی رئال ابتدا در دقیقه 14 با پاس لوکاس واسکز و در ادامه در دقیقه 56 با پاس وینیسیوس جونیور گلزنی کرد.

 

با این نتیجه، کهکشانی‌ها 57 امتیازی شدند و اکنون با تعداد بازی‌های برابر با سایر تیم‌های لالیگا، صدرنشین هستند.

 

پس از رئال مادرید، جیرونا با 55 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بعد از آن تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا هر دو با 47 امتیاز و برحسب تفاضل گل رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------