آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

شایعه جذاب در عربستان؛ رونالدو مالک النصر می‌شود!



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گفته می‌شود کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، قصد دارد بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کند.

به گزارش ورزش سه،کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه گذشته به‌صورت آزاد از منچستر یونایتد به النصر عربستان پیوست. در آن زمان بسیاری از هواداران و رسانه‌ها انتقال ستاره پرتغالی به لیگ عربستان را دیوانگی می‌دانستند اما با گذشت زمان مشخص شد که رونالدو تصمیم اشتباهی نگرفته.

 

در پنجره بعدی از برنامه بلندمدت عربستان رونمایی شد. آنها بازیکنان بزرگ و باکیفیتی را از سراسر اروپا به خدمت گرفتند و نشان دادند که می‌توانند در سالیان پیش رو لیگ این کشور را به یکی از بهترین لیگ‌های جهان تبدیل کنند.

 

وضعیت رونالدو هم در النصر خوب بود. او به رکوردهای زیادی در لیگ عربستان دست یافت و در درخشان‌ترین آمار به‌عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ لقب گرفت.

 

او به نماد النصر تبدیل شده و رونالدو جونیور، پسرش هم عضو پایه‌های همین باشگاه است.

 

در خبر جذابی امشب خالد الشنيف، خبرنگار و کارشناس عربستانی، اعلام کرد که رونالدو از وضعیتش در عربستان و زندگی در این کشور راضی است و در ادامه همکاری‌هایش با النصر، قصد دارد به‌زودی بخشی از سهام باشگاه را بخرد.

 

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این خبر منتشر نشده و مشخص نیست رونالدو چه زمانی تصمیمش را عملی خواهد کرد اما هر زمان که این اتفاق رخ دهد، شاهد یک تحول بزرگ دیگر در فوتبال عربستان خواهیم بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------