معارفه عجیب آرتورو ویدال با هلیکوپتر و اسب!/ وینگر اسپانیایی به بایرن مونیخ پیوست



ویدال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آرتورو ویدال، ستاره سابق بارسلونا، بازگشتش به باشگاه کولو کولو را به شکل عجیبی جشن گرفت.

به گزارش ورزش سه، ویدال پس از روزهای خوبی که در فوتبال اروپا و برزیل سپری کرد، تصمیم گرفت بار دیگر به شیلی و باشگاه کولو کولو برگردد تا فوتبالش را در این تیم به پایان ببرد. 

 

هواداران این تیم از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و هیجان‌زده شده بودند و صفحات این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی از همان ابتدا از این بازیکن به عنوان پادشاهی که در حال بازگشت به خانه است یاد کرده بودند و این ادعا را به شکل عجیبی در مراسم معارفه او هم به تصویر کشیدند. 

 

ویدال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ویدال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مراسم معارفه ویدال ساعاتی پیش در ورزشگاه کولو کولو برگزار شد و این ستاره سابق بارسا طوری در این مراسم حاضر شد که تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان را برانگیخت و کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم واکنش بسیاری به این اتفاق داشتند. 

 

او در ابتدا با هلیکوپتری راهی ورزشگاه شد که بیش از 30 هزار هوادار در آن منتظر دیدن دوباره او با پیراهن تیم محبوب‌شان بودند و پس از آن که هلیکوپتر در زمین چمن نشست و او از آن خارج شد، سوار بر اسبی در حالی که شنل بر دوش و تاجی بر سر داشت ورزشگاه را دور زد. 

 

این اتفاقات باعث شد تا یکی از عجیب‌ترین معارفه‌های تاریخ فوتبال در چند سال اخیر توسط این بازیکن که دوران حضورش در فوتبال اروپا هم همیشه با حواشی و جنجال بسیاری همراه بود رقم بخورد.

 

ویدال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

وینگر اسپانیایی به بایرن مونیخ پیوست

باشگاه بایرن مونیخ خرید برایان زاراگوزا وینگر اسپانیایی را به طور رسمی اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها به دنبال یک جایگزین برای کینگرلی کومان بودند و در نهایت برایان زاراگوزا را از باشگاه گرانادای اسپانیا خریداری کردند. این وینگر اسپانیایی در حال حاضر 22 سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید. او سابقه حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد. برایان زاراگوزا توانایی بازی در پست هافبک هجومی را هم دارد.

 

بایرن مونیخ با قراردادی 5 ساله برایان زاراگوزا را خریداری کرده است. البته این قرارداد از ابتدای تابستان پیش رو شروع می شود. برایان زاراگوزا اکنون به تیم بایرن مونیخ اضافه می شود و تا انتهای فصل جاری به طور قرضی در جمع باواریایی ها حضور خواهد داشت و پس از آن قرارداد دائمی او آغاز خواهد شد و به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی قرار است تا سال 2029 بازیکن بایرن مونیخ باشد و باید دید که چه عملکردی در جمع شاگردان توماس توخل خواهد داشت.

 

این بازیکن محصول آکادمی باشگاه گرانادا است و اکنون پیشرفت قابل توجهی در دوران حرفه ای خود داشته است که از گرانادا به بایرن مونیخ رفته است و به نوعی به سطح اول فوتبال اروپا رسیده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------