جدایی سمیعی و اضافه شدن میرولد و خطیر به هیات مدیره استقلال/ درخواست جدید نکونام: کاپیتان ازبکستان را می‌خواهم



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال طی روزهای آینده دستخوش تغییرات گسترده در چارت مدیریتی و همچنین اجرایی خواهد شد.

به گزارش آنا، مدت ها است که قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال ترمیم شود که البته چندی پیش با اضافه شدن علی آقا محمدی استارت این کار خورد و حالا قرار است دوباره و طی چند روز آتی تغییراتی گسترده در باشگاه استقلال شکل بگیرد. 

 

طبق پیگیری های خبرنگار ما، قرار است در هیات مدیره نفراتی کم و البته اضافه شوند. قرار است به زودی فرشيد سميعي از جمع هیات مدیره جدا شده و كاظم ميرولد و علی خطیر به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند.

 

فرشيد سميعي كه از سال گذشته بعنوان عضو هيات مديره وارد باشگاه شده بود در جديدترين تغييرات از سوي وزارت ورزش از سمت خود كنار مي رود و دكتر كاظم ميرولد كه سالهای دور با اقامحمدي و ايرواني عضو هيات مديره باشگاه بوده منصوب خواهد شد.  

 

بازگشت یک چهره سیاسی- ورزشی سرشناس و چند پیام به هواداران/ تغییرات وسیع‌تر در استقلال در راه است

همچنين شنيده مي شود در باشگاه استقلال نیز تغییراتی گسترده از لحاظ اجرایی شکل خواهد گرفت.طبق پیگیری های خبرنگار آنا علي خطير مديرعامل باشگاه  تصمیم دارد علي نظري جويباري را به عنوان معاون ورزشي ، علي سامره را که پیش از این سرپرست بود  به عنوان معاون اجرايي و بهرام اميري را در سمت معاون  مالي- اداري باشگاه مشغول به فعالیت کند تا ساختار این باشگاه از نظر اجرایی تقویت شود.

 

همچنین در مذاکرات صورت گرفته كاظم اوليايي بعنوان رييس شوراي راهبردي باشگاه منصوب و مشغول بكار خواهند شد.  پس از این نیز همچنين قرار است بزودي سخنگوي باشگاه نيز مشخص و معرفي شود.

 

گفتنی است با تغییرات در راس مدیریت استقلال علی اقامحمدی، کاظم  ميرولد، مهدی افضلي ، مهدی حیدرزاده و علی خطير ٥ عضو هيات مديره استقلال خواهند بود.

 

***

 

درخواست جدید نکونام: کاپیتان ازبکستان را می‌خواهم

سرمربی استقلال که همچنان هیچ‌کدام از گزینه‌های نقل و انتقالاتی‌اش جذب نشده‌اند، از مدیریت باشگاه درخواست جدید داشته است.

 

باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ورزش سه نوشت: در شرایطی که استقلال ۷ روز دیگر در جام حذفی فوتبال باید کارش را از سر بگیرد و نیم فصل دوم مسابقات را شروع کند، هنوز به غیر از رافائل سیلوا بازیکن دیگر به عضویت این تیم در نیامده است.

 

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها در جلساتی که در گذشته با مدیران باشگاه استقلال داشت، سه لیست را در بازه‌های زمانی متفاوت به مسئولان باشگاه ارائه کرد تا برای جذب آن‌ها اقدام کنند، اما حتی یک بازیکن هم از نفرات مد نظر سرمربی به عضویت استقلال در نیامده‌اند!

 

عدم تحقق خواسته‌های نکونام در نقل و انتقالات زمستانی باعث شد تا سرمربی آبی‌ها هفته پیش در مصاحبه‌ای لب به گلایه بگشاید و در این خصوص صحبت کند. او حالا در جدید‌ترین اقدام نام یک ستاره خارجی و نام آشنا را به مسئولان باشگاه ارائه کرده است.

 

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی که در النصر عربستان مدتی همبازی کریس رونالدو بود، در نقل و انتقالات تابستانی نیز یکی از گزینه‌های نکونام به شمار می‌رفت. در ابتدای فصل جاری مدیران استقلال با ماشاریپوف مذاکراتی را داشتند، اما در نهایت توافقی حاصل نشد و این بازیکن ملی‌پوش تصمیم گرفت به لیگ یونان برود و فوتبال خود را در تیم پانسرایکوش دنبال کند.

 

از این رو نکونام که از ماجرای جدایی ماشاریپوف از تیم یونانی باخبر شده، نام او را به مدیران باشگاه اعلام کرده تا برای جذب این بازیکن توانمند و باتجربه اقدام کنند.

 

ماشاریپوف که هم اکنون همراه با تیم ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، حالا بازیکن ازاد محسوب می‌شود؛ او در ابتدای فصل نیز صحبت‌هایی با نکونام هم داشت و در مصاحبه‌ای نیز گفت که دوست دارد زیر نظر این سرمربی کار کند. به همین خاطر حالا که نکونام نام او را به علی خطیر اعلام کرده، این امیدواری وجود دارد که مدیریت باشگاه برای جذب وی اقدام کند.

 

علی خطیر تاکنون در جذب هیچ‌کدام از گزینه‌های مد نظر سرمربی استقلال موفق نبوده است؛ او اکنون که گزینه جدید نکونام را دریافت کرده، باید مکاتبات خود را شروع کند و باید منتظر ماند و دید مذاکرات دوطرف چگونه پیش می‌رود و آیا ستاره ازبک‌ها برای ادامه فوتبال خود راه ایران را در پیش می‌گیرد یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------