آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

تداوم صدرنشینی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه/ توقف دورتمند مقابل هایدنهایم



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان لوئیس انریکه با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی لوشامپیونه را بیش از پیش مستحکم کردند.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته بیستم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات، میزبان خود استراسبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

کیلیان امباپه ستاره خط حمله پاریسی‌ها در دقیقه 6 این بازی یک پنالتی هدر داد، اما او فرصت‌سوزی‌اش را در دقیقه 31 با گشودن دروازه حریف جبران کرد و در دقیقه 49 نیز پاس گل پیروزی‌بخش PSG را به مارکو آسنسیو داد تا پاس گلی که از هم‌تیمی اسپانیایی‌اش گرفته بود را هم جبران کرده باشد.

 

در دقیقه 68 باکوا یکی از گل‌‌های خورده را برای استراسبورگ جبران کرد، اما در نهایت تیم میهمان از برتری‌اش محافظت و سه امتیاز را از آن خود کرد.

 

پاریسی‌ها با کسب چهاردهمین پیروزی‌شان در این فصل لوشامپیونه، 47 امتیازی شدند و فاصله خود با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان، تیم نیس را به 9 امتیاز افزایش دادند.

 

در جدول پس از PSG و نیس، تیم‌های برست با 35، موناکو با 34 و لیل با 32 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

***

 

آغاز هفته بیستم بوندس‌لیگا با پایان بردهای متوالی دورتموند

هفته بیستم بوندس‌لیگا، شب گذشته (جمعه) با برگزاری یک بازی از ساعت 23 به وقت تهران میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و هایدنهایم آغاز شد که این بازی نه برنده داشت و نه گل.

 

دورتموند که پیش از این بازی سه برد قاطع و پرگل در بوندس‌لیگا کسب کرده بود، از پس حریف رده نهمی‌اش برنیامد تا برای دهمین بار در این فصل متوقف شود، یعنی درست در نیمی از بازی‌هایش.

 

با این نتیجه شاگردان ادین ترزیچ 37 امتیازی شدند، اما نتوانستند از اشتوتگارت رده سومی که با یک بازی کمتر و تفاضل گل بهتر یک پله از آنها بالاتر ایستاده است، سبقت بگیرند.

 

این در حالی است که تیم‌های بایرلورکوزن با 49 امتیاز و بایرن مونیخ با 47 امتیاز رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------