آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

حرف‌های جالب و جنجالی کلینزمن بعد از صعود کره جنوبی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا



کلینزمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کلینزمن گفت: گاهی اوقات به بازیکنان حس بدی پیدا می‌کنم، دوست دارم خودم بروم و گل بزنم - برد با دست‌های عرق کرده، چیزی نیست که من بخواهم.

به گزارش ورزش سه، یورگن کلینزمن پس از پیروزی مهم مقابل استرالیا و حذف یکی دیگر از مدعیان قهرمانی، با صورت کاملا خوشحال وارد سالن نشست مطبوعاتی شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

 

او در ابتدا گفت: انتظار بازی سختی را داشتم، اما زمانی که شخصا با آن روبرو شدم، سختی واقعی را دیدم. واقعا بازی سختی بود. فکر میکنم در این بازی برای ما یک درام نوشته شد.

 

کلینزمن با تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: من بسیار مفتخر و خوشحالم که می‌توانم در کنار این بازیکنان باشم. تیم ما 64 سال است قهرمان نشده اما این یک روحیه و انگیزه بزرگ برای ماست.

 

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد گاهی اوقات چنین دیداری باعث فشار یا تنش می‌شود و باعث می‌شود در نیمه اول با مشکل مواجه شویم و به نظر من وقتی گل می‌خوریم که توپ را بی دلیل و به اشتباه از دست می‌دهیم. البته نیمه دوم، بازیکنان بیشتر از آنچه ما می‌خواهیم را نشان می‌دهند.

 

کلینزمن همچنین گفت که هیچ علاقه‌ای ندارد بازی این چنین دراماتیک شود: من نمی‌خواهم چنین بازی سختی داشته باشم که دستانم عرق کند. می‌خواهم سریع نتیجه بگیرم و بازی را تمام کنم. گاهی اوقات آنقدر به بازیکنان احساس بدی دارم که می‌خواهم بروم و به جای آنها بازی کنم یا وقتی فرصت پیدا کردم گل بزنم.

 

سرمربی آلمانی در خصوص دیدار با اردن عنوان کرد: وقتی دو تیم از یک گروه را در نیمه نهایی مقابل هم می‌بینید، به نظر می‌رسد که گروه سختی است. سعی خواهیم کرد با استفاده از نقاط قوت خود به نتیجه برسیم.

 

او  در مورد شانس قهرمانی تیمش توضیح داد: رویای این را دارم که جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا را که هواداران کره در انتظار آن هستند، ببرم و به کره برگردانم. امیدوارم تا آخرین روز در دوحه باشم و به خوبی برای این اتفاق آماده خواهم شد. به بازیکنانم میگویم می‌خواهم بازی بعدی را در 90 دقیقه تمام کنید نه 120 دقیقه.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------