آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

صحبت‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از برد تاریخی مقابل ژاپن/ سردار آزمون: برای صعود به فینال هم‌قسم شده‌ایم



دیدار ایران و ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از احساساتش پس از بازی مقابل ژاپن صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد. سردار آزمون پس از این بازی در حالی که نتوانست احساساتش را پنهان کند با اشک شوق مقابل دوربین AFC ظاهر شد و درباره صعود به دور بعد صحبت کرد.

 

سردار آزمون پس از این بازی گفت: افتخار می‌کنم که کتار این بچه‌ها بازی می کنم. وقتی در مرحله حذفی عقب می‌افتید خیلی سخت است که به بازی برگردید و در لحظات آخر پیروز شوید. به مردم ایران و همینطور بازیکنان تبریک می‌گویم.

 

او درباره هدف ایران برای صعود به فینال جام ملت‌ها گفت: تلاشمان را می‌کنیم که در فینال حضور پیدا کنیم و همه بچه‌ها هم‌قسم شدند که این کار را انجام بدهیم و امیدوارم که اتفاق بیفتد.

 

امید ابراهیمی: این برد بخاطر غیرت ایرانی بود

امید ابراهیمی اظهار کرد: شکر خدا بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. در رختکن صحبت کردیم که چیزی را از دست نداده‌ایم. گلی که خوردیم در ۴۵ دقیقه اول یک شوک به تیم داد اما بعد از شوک بهتر شدیم.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم حتی یک موقعیت به ژاپن موقعیت ندادیم و این غیرت ایرانی بود که بچه ها از جان مایه گذاشتند که برنده شدیم. مبارک همه مردم باشد و خودم بعد از گل که در زمین بودم یک حس بغضی داشتم که مردم را احساس می‌کردم. به مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که به فینال برسیم و این خوشحالی ادامه دار باشد.

 

عزت‌اللهی: دست مردم ایران را می‌بوسم

سعید عزت‌اللهی گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم. فعل خواستن را صرف کردیم و نشان دادیم که اگر ایرانی بخواهد، هیچ نیرویی جلودارش نیست. امیدوارم خوشحالشان کرده باشیم.

 

او ادامه داد: باز هم به بازیکنان تیم ملی و هواداران تبریک می‌گویم. دست همه مردم عزیز ایران را می‌بوسم که ما را دعا کردند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

 

عزت‌اللهی درباره خستگی بازیکنان ایران نیز گفت: ما بازی قبل ۱۲۰ دقیقه دویدیم و استرس پنالتی داشتیم. ریکاوری تیم کلا یک روز و خرده‌ای بود. دست تک‌تک بچه‌ها و کادر فنی را می‌بوسم که همگی همت کردند تا بدن‌ها برگردد و توانستیم به این بازی برسیم.

 

عزت‌اللهی درباره بازی بعد در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: برای ما مهم است از نظر ذهنی ریکاوری کنیم و در سه روز آینده آماده نیمه نهایی شویم.

 

جهانبخش: فشار ۹۰ میلیون ایرانی روی دوشم بود
علیرضا جهانبخش گفت: تنها کسی که کنار زمین گفت علی برو پنالتی را بزن کریم انصاری فرد بود. خدا را بخاطر این برد ارزشمند شاکریم. ژاپن تیم قابل احترامی بود اما فعل خواستن را در تیم ما دیدند مخصوصا وسط نیمه و زمانیکه یک بر صفر عقب بودیم بچه‌ها همه ایمان داشتند که می‌توانیم به بازی برگردیم.

 

دیدار ایران و ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

وی افزود: نیمه دوم باید با قلبمان بازی می‌کردیم تا مردم را خوشحال کنیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم. پنالتی را با همه وجودم زدم چرا که فشار ۹۰ میلیون ایرانی روی دوشم بود و خدا را شکر شرمنده مردم نشدم.

 

رامین رضاییان: دشمن‌شاد نشدیم

رامین رضاییان اظهار کرد: در روزهای بد، روزهایی که روزمان نیست، دوست داشتیم برخی کنارمان باشند، برخی از تیم‌ ملی حمایت کردند در رسانه‌ها اما برخی نیز قلم به دست دارند و می‌نویسند و دوست داریم که شرف داشته باشند.

 

او افزود: بنویسند چرا در هر تورنمنتی که می‌آییم دلار آنقدر بالا می‌رود و فشار به مردم می‌آید و مردم دغدغه‌شان زیاد می‌شود و این فشار به فوتبالیست‌ها وارد می‌شود.

 

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: آنهایی که قلم دارید، جرات داشته باشید و این مسائل را بنویسید.

 

رضاییان با اشاره به اینکه به بچه‌ها گفته بود نباید دشمن‌شاد شویم، گفت: بچه‌ها غیرت گذاشتند و دمشان گرم که پس از آن بازی سخت غیرت داشتند و توانستیم بازی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

 

انصاری‌فرد: به قلعه‌نویی گفتم با خیال راحت پنالتی را به جهانبخش بده

کریم انصاری‌فرد گفت: واقعا نمی‌دانم چطور احساساتم را ابراز کنم‌. واقعا دست تک تک مردم عزیز کشورم را می‌فشارم و می‌بوسم.

 

دیدار ایران و ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

وی ادامه داد: می‌دانیم که مردم در هر لحظه و در شرایط سختی که داشتند کنار تیم ملی بودند و ما را با همه وجود حمایت کردند. ما هم برای آنها تلاش می‌کنیم.

 

وی با اشاره به لحظه انتخاب جهانبخش برای زدن ضربه پنالتی خاطرنشان کرد: امیرخان من را نگاه کرد گفت کی بزنه؟ گفتم فقط علی جهانبخش، گفت مطمئنی؟ گفتم بله! خدا را شکر به بهترین شکل ضربه پنالتی را گل کرد.

 

خلیل‌زاده: صد درصد به فینال می‌رویم و قهرمان می‌شویم

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: خیلی خیلی بازی سختی بود. به همه هموطنان عزیز تبریک می‌گویم. یک تبریک هم به ژاپنی‌ها می‌گویم. امروز همه ما برای مردم ایران جنگیدیم و خدا را شکر یک بازی مهم را بردیم و امیدوارم به فینال برویم و قهرمانی را به مردم تقدیم کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش تیم ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود، گفت: ان‌شاءالله صد درصد.

 

محبی: امیدوارم در پایان با دست پُر به ایران بازگردیم

محمد محبی که به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. هر دو تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند و بازی بسیار سختی بود. این مسابقه سطحی بالاتر از فوتبال آسیا داشت. دَم همه بچه‌ها و مردم ایران که ما را دعا کردند، گرم. امیدوارم در پایان با دست پُر به ایران بازگردیم و باعث سربلندی و موفقیت پرچم ایران باشیم.

 

وی در مورد اینکه ایران تاکنون در جام ملت‌های آسیا موفق به گلزنی مقابل ژاپن نشده بود، خاطرنشان کرد: به هر حریفی احترام می‌گذاریم، اما این مسئله را نمی‌دانستم. روی برنامه تاکتیکی خودمان تمرکز کردیم تا بهترینِ خودمان باشیم. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران یعنی مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم. از او تشکر می‌کنم که حدود 40 دقیقه با من حرف زد و کمک زیادی کرد تا فشار بازی روی من تأثیرگذار نباشد.

 

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به مصدومان این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: جای مجید حسینی، صادق محرمی و مرتضی پورعلی‌گنجی خالی است. این پیروزی از اتحاد تیم ملی می‌آید. 11 نفر به علاوه بازیکنانی که وارد زمین شدند، تلاش کردند تا ژاپن را شکست بدهیم و حالا باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی نیمه نهایی بگذاریم.

 

محبی در پایان از کادر فنی تیم ملی ایران بابت اعتماد به خودش و سایر جوانان تیم و نیز سایر عوامل تیم تشکر کرد.

 

بیرانوند: با قلب‌مان برای ایران بازی کردیم

علیرضا بیرانوند اظهار کرد: خوشحالم که در جام ماندیم. ژاپن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما به خانه‌اش برمی‌گردد. خیلی خوشحالم. خوشحالی ما فقط تا امشب است و تا فردا قبل از تمرین این طور هستیم. از تمرین فردا فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم که خیلی مهم است و قرار است به فینال برویم.

 

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه آیا فکر می‌کرد تیم ملی به بازی برگردد یا خیر، گفت: صد درصد؛ با انرژی‌ای که من در رختکن دیدم. یک چیز عجیبی می‌گویم که شاید باور نکنید. فقط به چیزی فکر می‌کردیم مردم ایران بودند. می‌دانستیم از ما انتظار دارند. پس از گلی که خوردیم واقعا ۱۰ دقیقه عالی کار کردیم و بعد از آن به خودمان باور داشتیم که گل بزنیم و ژاپن را شکست بدهیم. هر تیمی جای ما بود شاید اگر گل مساوی را می‌زد یک مقداری عقب می‌کشید اما این اتفاق برای ما نیفتاد و دیدید که یک نیمه فوق‌العاده یکطرفه بود. دست یکایک بازیکنان را می‌بوسم که نشان دادند لیاقتشان این است که با دست پر به ایران برگردند.

 

خبرنگار قطری از بیرانوند درباره راز پیروزی ایران مقابل ژاپن سوال کرد و او گفت: ما همدل بودیم و با قلبمان بازی کردیم. برای پرچم کشورمان بازی کردیم و می‌دانستیم که ژاپن بازیکنان بزرگی دارد. از ۲۶ بازیکن آنها شاید ۲۴ یا ۲۵ نفرشان بازی بزرگ در تیم‌های اروپایی داشتند. ما هم با قلبمان بازی کردیم. بازیکنان بزرگی در ایران و خارج داریم. این بازی هم تمام شد و از اول هم برای هفت بازی آمده بودیم که پنج بازی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که با موفقیت این تورنمنت را پشت سر بگذاریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------