برد بارسلونا در خانه آلاوس/ کامبک میلان برابر فروزینونه



تیم بارسلونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان ژاوی هرناندس با پیروزی در یک بازی خارج از خانه موقتاً به رده سوم جدول برگشتند.

به گزارش تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لالیگا، دیشب (شنبه) با انجام یک بازی از ساعت 21 به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم فوتبال بارسلونا میزبانش آلاوس را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

 

در این بازی روبرت لواندوفسکی 22، ایلکای گوندوگان 49 و ویتور روکه 63 برای بارسلونا و ساموئل اوموردیون 51 برای آلاوس گلزنی کردند. اخراج ویتور روکه در دقیقه 72 پس از دریافت دومین کارت زرد در عرض 5 دقیقه، دیگر اتفاق مهم این بازی بود.

 

بارسلونا با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 50 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفت. با توجه به اینکه رئال مادرید صدرنشین و اتلتیکومادرید رده چهارمی که 47 امتیازی است، امشب (23:30 به وقت تهران) در چهارمین دربی مادرید فصل جاری، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند، بارسلونا این شانس را دارد که جایگاه سوم جدول را در اختیار خود نگه دارد.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 57 امتیاز، جیرونا با 55 امتیاز، بارسلونا با 50 امتیاز و اتلتیکومادرید با 47 امتیاز، اول تا چهارم هستند.

 

***

 

میلان کامبک زد و از فروزینونه ۳ امتیاز گرفت

شاگردان استفانو پیولی در دیداری خارج از خانه از هفته بیست‌‌و‌سوم سری A موفق به کسب سه امتیاز شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم سری A، دیشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در تیم فوتبال میلان میهمان فروزینونه بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

 

میلانی‌ها با گلزنی اولیویه ژیرو در دقیقه 17 پیش افتادند اما در دقیقه 24 ماتیاس سوله گل تساوی را برای فروزینونه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم میزبان در دقیقه 65 با گلزنی لوکا مازیتلی برای نخستین بار از حریف خود پیش افتاد و تا دقیقه 72 هم برنده میدان بود تا اینکه متئو گابیا با زدن گل دوم میلان دوباره همه چیز را مساوی کرد. در دقیقه 81 اما لوکا یوویچ فرشته نجات روسونری شد و با زدن سومین گل این تیم، تمام امتیازات را برای تیم میهمان به ارمغان آورد.

 

به این ترتیب میلان در هفته‌ای که دربی ایتالیا برگزار می‌شود و شانس کاهش فاصله خود با یکی از دو تیم بالانشین جدول را دارد، موفق به کسب پیروزی شد و موقتاً فاصله‌اش را با یووه رده دومی به 4 امتیاز و با اینتر صدرنشین به 5 امتیاز کاهش دهد.

 

در جدول رده‌بندی سری A اینتر 54 امتیازی صدرنشین است، یوونتوس با 53 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم قرار دارد و میلان با 49 امتیاز سوم است.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------