خداداد عزیزی: جام جهانی 98 هیچ مسئولی با ما نیامد ولی بعد برد آمریکا با پرواز اختصاصی آمدند؛ چنین نگاهی به فوتبال دارند!



خداداد عزیزی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل ژاپن انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران امروز موفق شد زاپن را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برسد. بعد از بازی سرمربی و بازیکنان تیم ملی از مسئولان خواستند توجه ویژه‌ای به تیم داشته باشند و نگاهشان به فوتبال را تغییر دهند.

 

خداداد عزیزی که میهمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود، در این خصوص اظهار کرد: هم امیر قلعه نویی، هم علیرضا جهانبخش و هم رامین رضاییان گفتند نگاه به فوتبال باید عوض شود. الان هم سعید دقیقی این حرف ها را زد. وقتی مسئولان ما نگاه شان را عوض نمی کنند، چرا زور الکی می زنید؟ نگاه ها عوض نخواهد شد. برای این بازی ایران ژاپن همه تبریک می گویند اما قبلش کجا بودند؟ هنوز بازیکنان پاداش های قبلی را نگرفتند، مگر اینکه به خاطر جام ملت ها بخواهند الان پاداش بدهند.

 

وی افزود: می خواهم یک چیزی بگویم، جام جهانی 1998، هیچکس با ما نیامد اما بعد از برد آمریکا یک عده از مسئولان با پرواز اختصاصی آمدند. آمدند تا در برد آمریکا شریک باشند. این نگاه را به فوتبال دارند. بعد شما توقع دارید با حرف امیر قلعه نویی، جهانبخش، رضاییان و ... نگاه شان را به فوتبال عوض کنند؟ خیر!

 

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: چرا برخی ورزش های دیگر می گویند نگاه فقط به فوتبال است؟ کدام ورزش مثل فوتبال 100 هزار نفر را یک جا جمع می کند؟ فوتبال ورزش و بیزینس اول دنیا است. مسئولان ما از این موضوع می توانند خوب استفاده کنند اما متاسفانه فقط هنگام برد استفاده می کنند. وقتی می بازی همه چیز تعطیل است!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------