«جلال الدین ماشاریپوف» به استقلال پیوست



جلال الدین ماشاریپوف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی با عقد قراردادی به استقلال پیوست.

به گزارش ورزش سه، بالاخره و پس از چند سال بحث و گمانه زنی و انتشار انواع و اقسام اخبار و شایعات، استقلال و جلال‌الدین ماشاریپوف به هم رسیدند. بازیکنی که که از دوره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت آبی‌های پایتخت گفته می‌شود که قرار است لباس آبی را بر تن کند، سرانجام راهی این تیم شد.

 

ماشاریپوف ازبکستانی فوتبال خود را از رده‌های پاختاکور آغاز کرد و پس از دوره کوتاه حضور در لوکوموتیو تاشکند، او دوباره به پاختاکور بازگشت و در ادامه راهی النصر عربستان شد. این بازیکن یک دوره کوتاه موقت نیز لباس شباب الاهلی را پوشید و در نهایت به تیم عربستانی بازگشت.

 

این وینگر 30 ساله، تابستان امسال راهی پانسرایکوس یونان شد ولی چند روز قبل قراردادش را با این تیم فسخ کرد. ماشاریپوف که به همراه تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حضور داشت، شب گذشته و در ضربات پنالتی مغلوب قطر شد و به فاصله چند ساعت، قراردادش را با استقلال امضا کرد.

 

ماشاریپوف سابقه 61 بازی برای تیم ملی ازبکستان را در کارنامه دارد و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بندد. او همچنین 45 بار با لباس النصر به میدان رفت که بخشی از آن در دوره حضور رونالدو در این باشگاه بود و این بازیکن سابقه هم‌بازی بودن با فوق ستاره پرتغالی را نیز در کارنامه دارد.

 

خرید ماشاریپوف می‌تواند کمک زیادی به بخش تهاجمی استقلال کند و آبی پوشان در ادامه فصل، با قدرت بیشتری به مصاف رقبا بروند. ضمن اینکه طبق اعلام رسمی باشگاه، قرارداد این بازیکن یک و نیم ساله خواهد بود.

 

رسانه رسمی استقلال در توضیح خرید ماشاریپوف نوشته است:

باشگاه استقلال با جلال‌الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان به توافق رسید.

 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در مذاکره با جلال الدین ماشاریپوف با این ستاره مشهور فوتبال ازبکستان برای عقد قرارداد یک سال و نیمه به توافق رسید.

 

طرفین پیش نویس این قرارداد را امضا کردند و جلال الدین ماشاریپوف طی دو سه روز آینده برای شرکت در تست پزشکی و عقد قرارداد نهایی راهی تهران می‌شود.

 

جلال الدین ماشاریپوف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------