آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

گام بلند اینتر به سوی قهرمانی با شکست یوونتوس/ توقف رئال مادرید مقابل اتلتیکو در دقایق پایانی



دیدار یوونتوس و اینتر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دومین نبرد دو مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری سری A با پیروزی صدرنشین جدول رده‌بندی برابر تیم دوم جدول همراه بود.

به گزارش تسنیم، در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های سری A ایتالیا در فصل 24-2023، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان، تیم‌های فوتبال اینتر و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را اینتر میزبان با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

تنها گل این بازی را که منجر به ثبت دومین شکست فصل بیانکونری شد، مدافع میانی این تیم، فدریکو گاتی با گشودن دروازه خودی در دقیقه 37 رقم زد.

 

این نتیجه به منزله رقم خوردن هجدهمین پیروزی فصل اینتر شد و فاصله این تیم را با یوونتوس به چهار امتیاز افزایش داد آنهم با یک بازی کمتر که پیروزی در آن می‌تواند فاصله دو تیم را به هفت امتیاز برساند و در آن صورت نراتزوری یکه‌تاز کورس قهرمانی خواهد شد.

 

اینتر در حالی یوونتوس را شکست داد که در دربی ایتالیای نیم‌فصل نخست در تورین هم از این تیم یک امتیاز گرفته بود.

 

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر 57 امتیازی از 22 بازی صدرنشین است، یوونتوس با 23 بازی و 53 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های میلان با 53 امتیاز و آتالانتا با 39 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند.

 

***

 

رئال مادرید در دقیقه ۳+۹۰ پیروزی در دربی را با تساوی عوض کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی در چهارمین دربی مادرید فصل به رقیب همشهری امتیاز دادند و فرصت ایده‌آل افزایش حاشیه امنیت در صدر جدول رده‌بندی لالیگا از کف‌شان رفت.

 

دیدار رئال و اتلتیکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید میزبان رقیب همشهری‌اش اتلتیکومادرید بود و این بازی را که تا وقت‌های تلف شده نیمه دومش با یک گل برده بود در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رساند.

 

براهیم دیاس در دقیقه 20 نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا تیمش را به گرفتن انتقام باخت دو هفته قبل از اتلتیکومادرید در جام حذفی اسپانیا نزدیک کند. در واقع اگر مردان کارلو آنچلوتی تنها چند دقیقه بیشتر دوام می‌آوردند و این اتفاق رخ می‌داد، اما گلزنی مارکوس یورنته برای روخی بلانکو در دقیقه 3+90 تمام زحمات آنها را بر باد داد و باعث شد که دو امتیاز از دست بدهند.

 

با توجه به تساوی شب گذشته جیرونا مقابل رئال سوسیه‌داد، پیروزی رئال مادرید مقابل رقیب همشهری‌اش می‌توانست حاشیه امنیت این تیم را در صدر جدول لالیگا به چهار امتیاز افزایش دهد، اما اکنون آنها تنها با دو امتیاز برتری نسبت به جیرونا در صدر جدول باقی می‌مانند و اختلاف‌شان با اتلتیکوی رده چهارمی هم از 10 امتیاز بیشتر نشد.

 

این نتیجه بیشتر از همه به سود بارسلونایی شد که نه تنها رده سوم را به اتلتیکومادرید پس نداد، بلکه فاصله‌اش با صدر جدول به هشت امتیاز کاهش یافت.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید 58 امتیازی صدرنشین است، جیرونا با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد، بارسلونا 50 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و اتلتیکومادرید هم با 48 امتیاز چهارم است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------