در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال چه گذشت؟



هیات مدیره استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که مدیران ارشد آبی‌پوشان ابراز امیدواری کردند تا این تیم بتواند حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایرنا، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که روز گذشته به دلیل قطع برق طولانی مدت در منطقه سعادت آباد لغو شده بود، امروز در ساختمان این باشگاه برگزار شد.

 

مهدی افضلی، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده به همراه علی خطیر حاضرین در این جلسه بودند.

 

علی آقامحمدی که به تازگی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شده است در این نشست غایب بود. وی به دلیل برخی از گرفتاری‌های کاری هنوز موفق به بررسی مسائل باشگاه استقلال نشده، اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

 

ابتدا، خطیر مدیرعامل استقلال گزارش کاملی از شرایط جاری باشگاه در اختیار اعضای هیات مدیره قرار داد.

 

سپس، محسن شیرزاد سرپرست معاونت مالی و اداری باشگاه در جلسه مدیران ارشد استقلال حاضر شد و گزارشی از مسائل مالی، مالیاتی، درآمدها و هزینه‌ها را در اختیار مدیران قرار داد. اعضای هیات مدیره استقلال پس از ارائه این گزارش از فعالیت‌های انجام شده در این بخش تشکر و قدرانی کردند.

 

درخواست‌های جواد نکونام سرمربی استقلال جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم یکی دیگر از موضوعات هیات مدیره استقلال بود که حاضرین در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

مدیران ارشد آبی‌پوش با ابراز رضایت از جذب جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره فوتبال ازبکستان ابراز امیدواری کردند تا علی خطیر باز هم بتواند تیم را تقویت کند.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------