زور یاران قدوس به منچسترسیتی نرسید/ پیروزی پرگل رم مقابل کالیاری



مسابقات فوتبال در 17 بهمن 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با شکست خانگی تیم برنتفورد برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، هفته بیست‌و‌سوم این رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال برنتفورد میزبان منچسترسیتی بود که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان پپ گواردیولا همراه شد.

 

سیتی در حالی سه امتیاز بازی مقابل یاران سامان قدوس را از آن خود کرد که زودتر از حریف و در دقیقه 21 دروازه‌اش توسط نیل موپای باز شد. با این حال فیل فودن ستاره انگلیسی تیم میهمان با گلزنی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول اجازه نداد که تیمش بازنده به رختکن برود.

 

نیمه دوم بازی دو گل دیگر هم داشت که هر دوی آنها سهم سیتی بود و باز هم توسط فودن رقم خورد. ستاره ملی‌پوش تیم پپ گواردیولا در دقیقه 53 با پاسی از کوین دی‌بروینه و در دقیقه 70 با پاس ارلینگ هالند گلزنی و هت‌تریک خود را کامل کرد.

 

پانزدهمین پیروزی فصل سیتی این تیم را 49 امتیازی کرد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال، به رده دوم جدول رساند. همچنین با توجه به کمتر بودن تعداد بازی‌های من‌سیتی نسبت به لیورپول رده اولی، مردان پپ گواردیولا به صورت بالقوه به صدرنشین تبدیل شده‌اند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، لیورپول با 51 امتیاز از 23 بازی صدرنشین است، منچسترسیتی با 49 امتیاز از 22 بازی دوم است، آرسنال با همین تعداد امتیاز از 23 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی (29+ به 25+) در رده سوم قرار دارد و استون‌ویلا با 46 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

 

***

 

پایان هفته بیست‌و‌چهارم سری A با پیروزی پرگل رم

یاران سردار آزمون روند خوب خود با هدایت سرمربی جدیدشان را با کسب یک پیروزی دیگر تداوم بخشیدند.

 

مسابقات فوتبال در 17 بهمن 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پرونده هفته بیست‌و‌چهارم سری A شب گذشته (دوشنبه) با انجام یک بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم بسته شد که در این بازی تیم فوتبال رم موفق شد میهمانش کالیاری را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد.

 

یاران سردار آزمون برتری‌شان را خیلی زود به حریف دیکته کردند و با گل دقیقه 2 لورنزو پلگرینی از حریف پیش افتادند. پلگرینی در دقیقه 23 بار دیگر در رسیدن تیمش به گل نقش مستقیم داشت و این بار در نقش سازنده گل برای پائولو دیبالا عمل کرد. دیبالا در دقیقه 51 دومین گل خود را وارد دروازه کالیاری کرد و هشت دقیقه بعد از او دین هویسن چهارمین گل بازی را برای جالوروسی به ثمر رساند.

 

با این نتیجه رم سومین برد متوالی‌ و یازدهمین برد فصلش در سری A را کسب کرد و با صعود به رده پنجم جدول به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار ماند. رمی‌ها اکنون با آتالانتای رده چهارمی تنها یک امتیاز فاصله دارند.

 

در پایان هفته بیست‌و‌سوم سری A، اینتر با 57 امتیاز از 22 بازی صدرنشین است، یوونتوس با 23 بازی و 53 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، میلان با 49 امتیاز از 23 بازی و آتالانتا با 39 امتیاز از 22 بازی تیم‌های سوم و چهارم جدول هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------