رد ادعای مدیرعامل سابق؛ یک رای دیگر به سود پرسپولیس صادر شد



مهدی رسول پناه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس که پیش از این در دعوی ۱۸۰ هزار دلاری مدیرعامل سابق خود برنده شده بود، در جریان طرح دعوای حقوقی جدید مبنی بر مطالبه دو میلیارد تومان هم با ارایه دفاعیات و مستندات مستدل، برنده شد.

به گزارش ایرنا، با اقدامات قانونی صورت گرفته و تلاش‌های بخش حقوقی و وکلای باشگاه، در یک پرونده مالی دیگر رای به سود پرسپولیس دریافت شد.

 

شعبه ۱۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران، در تیرماه سال جاری، براساس محتویات پرونده و دفاعیات و مستندات ارایه شده از سوی باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور رای قطعی در رد ادعای مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، مبنی بر مطالبه ۱۸۰ هزار دلاری اقدام کرد و آن را وارد ندانست.

 

در پی این موفقیت باشگاه در پرونده مذکور، خواهان نسبت به طرح شکایت جدید برای مطالبه وجه بابت طلب به میزان دو میلیارد تومان اقدام کرد. باشگاه پرسپولیس نیز، دفاعیات و مستندات خود در رد این ادعا را ارایه کرد. در نهایت شعبه ۴۷ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع شهید قضایی صدر، با ختم دادرسی، رای بدوی را به سود باشگاه پرسپولیس اعلام نمود.

 

بر اساس دادنامه صادره، دعوی خواهان (مهدی رسول‌پناه) غیر وارد تشخیص و حکم بر بی‌حقی خواهان صادر و اعلام گردید. البته این رای قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر استان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------