آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

بیانیه مشترک تمام اعضای اتحادیه اروپا به جزء اسپانیا علیه سوپرلیگ



سوپرلیگ اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در حالی که تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا مخالفت خود با برگزاری تورنمنتی اختصاصی در فوتبال باشگاهی این قاره را اعلام کردند؛ در این بین اسپانیایی‌ها همچنان سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه موندودپورتیوو؛ بحث سوپرلیگ اروپا پس از صدور رأی دیوان عالی اروپا به سود بنیانگذاران این تورنمنت از مدتی پیش دوباره به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌‌ها تبدیل شده است. به تازگی هم اتفاق دیگری رخ داده که دوباره این تورنمنت را زیر ذره‌بین قرار داده است.

 

پس از آنکه بسیاری از باشگاه‌ها، اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های فوتبال قاره اروپا مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اعلام کردند، اکنون دولتمردان قاره سبز نیز به برگزاری این تورنمنت رأی منفی داده‌اند. در واقع تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مشترک از سوپرلیگ اعلام برائت کرده‌اند و تنها مورد استثنا اسپانیا بوده است.

 

دلیل عدم موضعگیری اسپانیایی‌ها نسبت به این موضوع، این است که آنها تنها کشور عضو اتحادیه اروپا با امکان انجام فرآیند‌های قضایی آزاد هستند، ضمن اینکه به زودی قرار است که یک جلسه دادرسی مهم در دادگاه تجاری این کشور برگزار شود. امتناع اسپانیایی‌ها از موضعگیری علیه سوپرلیگ، روزنه امید باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید را برای پیاده‌سازی پروژه مشترک‌شان زنده نگه می‌دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------