افتتاحیه رسمی ورزشگاه 340 میلیون در لیگ قهرمانان آسیا؛ الهلال - سپاهان در زیباترین استادیوم جهان



دیدار سپاهان و الهلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدار برگشت تیم‌های الهلال - سپاهان در ورزشگاه کینگدام آرنای ریاض برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه به نقل از منابع عربی، مدیران الهلال قصد دارند دیدار حساس الهلال پرستاره مقابل سپاهان را در این استادیوم که طراحی خیره‌کننده‌ای دارد، برگزار کنند؛ ورزشگاهی که در افتتاحیه میزبان بازی الهلال و اینترمیامی بود و حالا قرار است در اولین بازی رسمی در آسیا چمنش زیر پای بازیکنان دو باشگاه الهلال و سپاهان لگدکوب بشود.

 

استادیوم کینگدام آرنا جلوه‌های تازه‌ای از پوشش مسابقه، تصویربرداری تلویزیونی و نحوه تماشای بازی به صورت زنده را در اختیار بینندگان، چه در استادیوم و چه در بیرون از آن می‌گذارد و از برخی طراحی‌های جدید برای زیباتر کردن تصویربرداری بازی فوتبال در آن استفاده شده و اسکوربورد ورزشگاه نیز شبیه به استادیوم‌های بزرگ بسکتبال در مرکز سقف ورزشگاه قرار گرفته است.

 

نکته جالب اینکه این استادیوم یک ساختمان سرپوشیده چند منظوره است که میزبان مسابقات فوتبال، بسکتبال، تنیس، بوکس و تعدادی از ورزش‌های مختلف بوده و دارای یک سالن تئاتر است. ظرفیت این استادیوم برای مسابقات فوتبال 26 هزار نفر است اما صورت برگزاری رویدادهای دیگر مانند کنسرت به چهل هزار تماشاگر می‌رسد.

 

انتخاب این ورزشگاه برای میزبانی از بازی سپاهان نشان‌دهنده اهمیت نبرد ژوزه مورایس و هموطن مشهورش، ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال است. مسابقه‌ای که در آن ستاره‌های بین‌المللی بسیاری حضور دارند و سپاهان خود را با حضور در یک اردوی خارجی در قطر برای آن آماده کرده است.

 

بازی رفت دو تیم هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان و با حضور هواداران سپاهانی برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------