«عیسی عباس» وینگر غنایی به سپاهان پیوست/ پایان احتمالی نقل‌وانتقالات‌ پرسپولیس با ۴ خرید



عیسی عباس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه سپاهان از جذب عیسی عباس، وینگر غنایی تیم فوتبال چاوز پرتغال خبر داد که حالا چالش دشواری را در ایران پیش رو دارد.

به گزارش ورزش‌‌سه، تیم فوتبال سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، در ادامه حضور خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد که خبر خوشی برای هواداران این تیم پس از یک پنجره زمستانی آرام و بی سر و صدا به‌شمار می‌رود.

 

رسانه رسمی باشگاه سپاهان درخصوص خرید جدید خود نوشته است: «با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.»

 

عیسی عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را هم دارد و در تیم امید غنا فرصت بازی پیدا کرده است.

 

او در نیم فصل اول لیگ برتر پرتغال طی هفت بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته است برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا با قراردادی 6 ماهه به عضویت سپاهان در آمده است. جالب اینکه عیسی عباس فصل قبل نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم چاوز بوده و در 30 مسابقه موفق به ثبت 5 گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا شده است.

 

طبق اعلام باشگاه سپاهان، عیسی عباس به زودی به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود و ساعاتی پیش (عصر روز پنج‌شنبه) اقدامات لازم برای اضافه شدن نامش به لیست آسیایی سپاهان انجام شده و او می‌تواند طلایی پوشان را در صورت صلاحدید مورایس در مصاف رفت و برگشت مقابل الهلال همراهی کند.

 

سپاهان برای تکمیل فهرست خود جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تا پایان امروز فرصت داشت که در نهایت لیست نهایی این تیم بدون تغییرات خاصی با اضافه شدن علی اصغر اعرابی و حالا عیسی عباس که جایگزین عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان شدند، برای سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) بسته شده است. 

 

البته علاوه بر این دو خرید جدید، مورایس درنهایت تصمیم گرفته که با هادی محمدی، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی که در لیست فروش باشگاه قرار داشتند ادامه همکاری بدهد و حفظ بازیکنانش را به جذب مهره‌های جدید برای جایگزینی آنها ترجیح داده است.

 

نکته ویژه درباره خرید جدید سپاهانی‌ها اینکه او حالا به همراه برایان دابو دو خارجی اردوی سپاهان به شمار می‌آید و به دلیل عملکرد ضعیفی که خریدهای خارجی طلایی‌پوشان اصفهانی در فصل گذشته و سال‌های اخیر داشته‌اند، به شدت برای اثبات خود از سوی هواداران تحت فشار قرار خواهد گرفت. نکته خوش‌بینانه درباره این بازیکن اینکه به‌صورت مستقیم از لیگ پرتغال به لیگ برتر آمده و بی‌شک توانایی لازم را برای جا افتادن در شرایط جدید و رقابت با سایر ستاره‌های تیم دارد.

 

عیسی عباس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی


***

 

پایان احتمالی نقل‌وانتقالات‌ پرسپولیس با ۴ خرید

به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پرسپولیس با جذب چهار بازیکن به پایان رسیده است.

 

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون اورونوف چهار بازیکنی بودند که به‌صورت رسمی به عضویت پرسپولیس در آمدند. این چهار بازیکن در پست‌های دفاع چپ، مهاجم، مهاجم و هافبک تهاجمی و وینگر به خدمت این تیم درآمدند تا پرسپولیس در این چند پست تقویت شود.

 

با جذب این چهار بازیکن و در شرایطی که برخی هواداران سخت‌گیر معتقدند این تیم در یکی دو پست دیگر هم باید تقویت شود به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی سرخ‌ها به پایان رسیده است.

 

پیش از این گفته می‌شد اوسمار ویرا به جذب یک هافبک دفاعی دیگر اصرار دارد و می‌خواهد با وجود در اختیار داشتن سینا اسدبیگی و مسعود ریگی یک بازیکن دیگر در این پست در اختیار داشته باشد اما با توجه به اینکه وحدت حنانوف قابلیت بازی در این پست را دارد شاید باشگاه پرسپولیس قید جذب هافبک دفاعی دیگری را بزند.

 

برای این پست پرسپولیس برای جذب علیرضا علیزاده از باشگاه گل‌گهر نامه‌ای ارسال کرد که با جواب منفی مواجه شد و اگر این باشگاه قصد به خدمت گرفتن بازیکنی داشته باشد یا باید دنبال گزینه‌های داخلی دیگر برود یا اینکه با خارج کردن وحدت حنانوف از لیست به فکر جذب بازیکن خارجی دیگری در این پست باشد.

 

در عین حال با توجه به اینکه با جذب اورونوف تعداد خارجی‌های پرسپولیس به هفت نفر رسیده باید نبیل باهویی از لیست خارج شود که در این زمینه نیز مذاکرات مقدماتی با او و مدیر برنامه‌هایش انجام شده است.

 

از سوی دیگر با وجود اخباری مبنی بر اینکه احتمال انتقال محمد خدابنده‌لو به جمع سرخ‌ها وجود دارد اما این انتقال عملا منتفی است و بعد از حدود شش هفته این انتقال انجام نخواهد شد.

 

از بین چهار بازیکنی که پرسپولیس جذب کرده ابوالفضل بابایی مهاجم سابق تیم فجرسپاسی در لیست زیر 23 سال قرار می‌گیرد و بقیه نفرات بزرگسال هستند.

 

با جدایی عمری و سرلک و البته خروج نام پورعلی گنجی از لیست بزرگسال پرسپولیس و البته جذب آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و حالا لیست 19 نفره بزرگسال سرخ‌ها پر شده است اما با خروج نام نبیل باهویی این باشگاه می‌تواند یک بازیکن بزرگسال داخلی دیگر جذب کند که اگر قرار به جذب بازیکن جدیدی باشد فقط به جذب هافبک دفاعی داخلی مربوط می‌شود و خبری از به خدمت درآوردن مهاجم نوک دیگر یا دروازه‌بان داخلی دیگر نخواهد بود.

 

نکته دیگر اینکه تا باشگاه پرسپولیس جریمه مالیات قرارداد بوژیدار رادوشوویچ را ثبت نکند و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز نشود، نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند و از آنها در بازی پنجشنبه آینده مقابل آلومینیوم اراک استفاده کند.

 

از سوی دیگر با توجه به بازه نقل و انتقالات زمستانی که 10 بهمن آغاز شده 7 اسفند به پایان می‌رسد چنانچه باشگاه پرسپولیس نتواند تا آن تاریخ قرارداد این بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کند دیگر قادر به ثبت قراردادشان نخواهد بود و 17 روز زمان دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------