آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

روایت سرمربی قطر از لحظات عجیب بازی ایران/ سرمربی می‌خواهیم که مقابل قطر خوش بگذرانیم



سرمربی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی قطر می‌گوید که تیمش برای دیدار فردا برابر اردن کار راحتی در پیش نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، فینال جام ملت‌های آسیا، فردا برگزار می‌شود. مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر گفت که بازی مقابل اردن بدون مشکل نخواهد بود.

 

لوپز امروز در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: حریف سختی را پیش رو خواهیم داشت، تیم ملی اردن در این مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و بازیکنان خوبی دارد.

 

وی افزود: فشار روی تیم ملی قطر بیشتر از فشار روی اردن نیست، ما برای خودمان بازی می‌کنیم، از فوتبال لذت می‌بریم و هواداران را سرگرم می‌کنیم و تا این لحظه به هدف خود در مسابقات نرسیده‌ایم و باید عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

 

او ادامه داد: اردن تیمی توسعه یافته است و مربی فوق‌العاده‌ای دارد و امیدوارم در آینده نیز این پیشرفت ادامه داشته باشد. در بازی فردا نیز سبک بازی خود را حفظ خواهیم کرد و با شجاعت و روحیه بالا برای رسیدن به نتیجه و کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.

 

مربی قطری‌ها گفت: بازیکنان قطر از ماشین ساخته نشده‌اند، طبیعی بود در برخی مسابقات شاهد افت سطح آنها باشیم، این اتفاق برای همه تیم ها رخ می‌دهد و ما نگران این افت نیستیم.

 

لوپز ادامه داد: درست است که ما در دقایق پایانی مقابل ایران عقب‌نشینی کردیم و آنها چندین موقعیت برای گلزنی داشتند، اما در عین حال موقعیت‌هایی هم برای رسیدن به گل‌های بیشتر داشتیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال روز به روز در حال پیشرفت است، گواه آن این است که نسخه فعلی شاهد حذف تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بود که کاندیدای کسب عنوان قهرمانی بودند.

 

الهیدوس: تغییر سرمربی عامل حضور قطر در فینال است

حسن الهیدوس می‌گوید که هیچکس انتظار نداشت که تیم ملی قطر به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

 

حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: العنابی پس از انجام کارهای تاکتیکی عالی به فینال جام ملت‌های آسیا رسید و فردا شنبه به مصاف همتای اردنی خود می‌رود.

 

الهیدوس گفت: بیایید رک صحبت کنیم، تیم ملی قطر نتوانست آن فرم فنی که در دوره قبلی جام ملت‌ها را داشت، در این دوره نیز تکرار کند که دلیل آن، پیشرفت تیم‌های شرکت کننده است.

 

وی افزود: ما ایده‌های مربی تیم، لوپز را اجرا کردیم و توانستیم شخصیت خود را ارتقا دهیم تا علی‌رغم انتقاداتی که به ما وارد شد، به بازی فینال برسیم. هیچکس انتظار نداشت که ما در مسابقه پایانی حاضر شویم.

 

او ادامه داد: معتقدم که تلاش‌های فدراسیون فوتبال قطر برای بهبود وضعیت تیم ملی و همچنین حضور مربی لوپز قبل از آغاز مسابقات، عامل مهمی در رسیدن تیم ملی به مسابقه فینال بود.

 

الهیدوس گفت: از صعود تیم ملی اردن به فینال تعجب نکردم، قبل از شروع جام ملت‌های آسیا یک بازی دوستانه با آنها انجام دادیم و عملکرد بسیار خوبی داشتند. بنابراین از درخشش آنها در جام ملت‌ها تعجب نمی‌کنم.

 

***

 

سرمربی اردن: می‌خواهیم که مقابل قطر خوش بگذرانیم

سرمربی مراکشی اردن می‌گوید که بازیکنان او برای بازی فینال برابر قطر کاملا آماده هستند.

 

سرمربی اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

عموتة در کنفرانس مطبوعاتی فینال جام ملت های آسیا گفت: ما در یک رویارویی تاریخی شرکت خواهیم کرد و برای لذت بردن از این مسابقه و خوشحالی هوادارانمان بازی خواهیم کرد.

 

وی در خصوص مقایسه‌اش با مربیان نام آشنای اردنی توضیح داد: من خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم و فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. مربی فقید محمود الجوهری در تیم ملی اردن اثرات مثبتی بر جا گذاشت و عدنان حمد نیز همکار و دوست من است.

 

حسین عموتة گفت: بازیکنان اردن برای بازی در فینال آسیا کاملا آماده هستند و ما برای این مسابقه غایبی نخواهیم داشت.

 

سرمربی النشامى اضافه کرد: هواداران نقش پررنگ و تاثیرگذاری دارند و به همین دلیل امیدواریم حضور پررنگ آنها در فینال فردا را داشته باشیم.

 

وی افزود: قطر با سرمایه‌گذاری مالی کلان و یک پروژه ورزشی مهم کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد که منجر به کسب عنوان قهرمانی در آخرین دوره این مسابقات شده و امسال نیز به فینال مسابقات راه پیدا کرده‌اند.

 

عموتة در پایان گفت: صعود اردن به فینال جام ملت‌های آسیا نتیجه کار همه جانبه فنی، بدنی و روحی بود، همیشه وقتی تیمی می‌بازد عده‌ای می‌آیند و مربی را مسئول می‌دانند و وقتی تیم می‌برد می‌گویند به‌خاطر روحیه جنگندنی در تیم است.

 

بازیکن اردن: شبکه‌های اجتماعی را کنار گذاشتیم!

سالم العجالین، ملی پوش اردنی که در نشست خبری پیش از فینال این دوره از رقابت‌ها حاضر شده بود، به نوبه خود از حضور در فینال جام ملت‌های آسیا آن هم برای اولین‌بار، ابراز خوشحالی کرد.

 

العجالین تاکید کرد: ما از حضور در قطر و بازی در فینال جام ملت‌های آسیا احساس غرور و افتخار می‌کنیم و به همه اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هواداران اردنی را خوشحال کنیم.

 

العجالین تاکید کرد که راز درخشش تیم ملی اردن فضای خانوادگی در بین بازیکنان است. او گفت: همه بازیکنان یکدل هستند و تفاوتی نمی‌کند چه کسی به میدان برود و همه به دنبال پیروزی هستند.

 

او توضیح داد: تمام بازیکنان به‌شدت روی این مسابقه تمرکز کرده‌اند. همه نفرات همیشه مشتاق هستند تا به خوبی ریکاوری کنند و خوب آماده شوند. ضمن اینکه تمام بازیکنان از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنند تا روی بازی متمرکز باشند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------