آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

قلعه‌نویی: امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید/ فدراسیون فوتبال: قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی خواهد بود



قلعه‌نویی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال وعده داد این تیم به‌زودی بازخواهد گشت.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیم ملی مقابل قطر و حذف از جام ملت‌های آسیا در پستی اینستاگرامی نوشت:

 

«حق‌مان بود که امروز برای فینال آماده می‌شدیم اما دست ما به جام نرسید و آن بخشی که از بخت و اقبال جداست بر گردن من است. امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید.

 

نمایش ما در بیشتر مسابقات چنان برای مردم دلگرم‌کننده بود که قضاوت‌ها با توجه به تجربیات قبلی از انتظار ناکامی برابر بزرگان آسیا به قهرمانی در آسیا تغییر کرد.

 

ما قهرمان نشدیم اما برای همه بازی کردیم؛ چه آنهایی که دوستمان داشتند؛ چه آنها که نه؛ که بالاخره روزی دلشان را رو به تیم ملی باز خواهند کرد که همه این خود ماییم. ایران عزیز تا پای جان برای تو بود. این تیم بازخواهد گشت.»

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال: قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی خواهد بود
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با سایت این فدراسیون با اعلام این مطلب و مراتب تقدیر و تشکر مجدد رئیس و هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را از آحاد ملت شریف ایران و هم میهنان در اقصی نقاط دنیا به ویژه ایرانی‌های مشوق تیم ملی که از روی سکوها بی وقفه و غیرتمندانه در طول این مسابقات تیم ملی را تشویق کردند و همچنین  مسئولان و مقامات کشوری و لشکری که با حمایت‌های همه جانبه خود بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی ایرانیان را به رخ جهانیان کشیدند را، ابراز کرد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امیر قلعه نویی، سرمربی و کلیه اعضا تیم ملی که قریب به 11 ماه در اردوها، مسابقات تدارکاتی و رسمی نهایت تلاش را مصروف داشته و  انسجام بسیار مطلوبی داشتند و مضافا با اعلام حمایت از وی و با اشاره به اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی آینده خواهد بود، گفت: فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط سرمربی تیم ملی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کند و به همین منظور از وی خواسته شده که در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه مدون و عملی خود اقدام کند.

 

پیام عذرخواهی رامین رضاییان بعد از حذف تلخ

رامین رضاییان بعد از عملکرد درخشانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ و لیگ برتر ایران با پیراهن سپاهان داشت، مطابق انتظار به جام ملتها نیز دعوت شد‌.

 

با این حال رامین شاید نتوانست آن چهره همیشگی و تحسین برانگیز خود را نشان بدهد و در شرایطی که پس از مصدومیت صادق محرمی، تنها مدافع راست ایران هم شده بود، سرانجام با غم و اندوه بسیار، در نیمه نهایی با جام وداع کرد.

 

او در صفحه اینستاگرام خود، در پیامی کوتاه نوشت: "مردم شريف ايران شرمنده. شما عزيزان سزاوار بهترين‌ها هستيد براي اينكه نتونستيم دل شما عزيزان را شاد كنيم عذرخواهي مي‌كنم."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------