آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

واکنش تند فرهاد کاظمی به اظهارات بیرانوند: از نسل طلایی حرف می‌زند ولی گل مفت می‌خورد



فرهاد کاظمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرهاد کاظمی درباره شرایط ایران در جام ملت‌های صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، "فرهاد کاظمی" مربی اسبق تیم‌های لیگ برتری شب گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

 

او که انتقاداتی به شرایط تیم ملی داشت، در این خصوص گفت: «بازیکنان ما از جو ورزشگاه ترسیدند؟ پس چرا روز قبل می‌گفتند ما قهرمان هستیم؟ آقای بیرانوند که می‌گوید ما بهترین نسل هستیم، خب شما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران و آسیا هستی ولی روی گلی که از اکرم عفیف خوردی اصول دروازه‌بانی چیست؟ اگر به جای دست مخالف با این دست می‌رفتی می‌گرفتی. من مربی باید همه چی بلد باشم. گل دومی که خوردیم گل مفت بود. ایرادی ندارد بگوییم ما بد بودیم. اختلاف ما با سوریه 3 گل است. ما خیلی چیزها را باختیم. تمرکز ما روی رسانه‌های ایران بود که چه بگوییم. ما می‌گفتیم می‌خواهیم قهرمان شویم ولی اینکه بگوییم جو سنگین بود با قهرمانی جور در نمی‌آید. شما جلوی 100 هزار تماشاگر هم بازی کرده‌اید. اگر به جو باشد، کلن بعد از دورتموند بیشترین تماشاگر را در آلمان دارد، خب باید قهرمان شود!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------