آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

بیرانوند به پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای جواب منفی داد/ نامه رسمی استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی



بیرانوند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اعلام کرد به پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای پاسخ منفی خواهد داد و در جمع سرخپوشان خواهد ماند.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره پیشنهاد باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه به بیرانوند اظهار داشت: باشگاه ترکیه‌ای یک پیشنهاد خوب به بیرانوند داده بود اما طبق صحبتی که با علیرضا داشتم، او گفت به‌خاطر شرایطی که پرسپولیس دارد و این‌که این تیم در خط دروازه با کمبود بازیکن مواجه است، در نیم‌فصل به جایی نمی‌رود و در خدمت پرسپولیس خواهد ماند.

 

مخالفت رسمی باشگاه پرسپولیس با جدایی علیرضا بیرانوند
باشگاه پرسپولیس در راستای انتشار خبر علاقه باشگاه ادنادمیر اسپور ترکیه به جذب علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش این تیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: درخشش علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه سرخپوشان ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان، او را مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داده است. این امر باعث شد تا پیشنهاد‌های خوبی برای به خدمت گرفتن وی مطرح شود.

 

باشگاه ادنا اسپور ترکیه یکی از باشگاه‌هایی بود که برای این انتقال پا پیش گذاشت و به تازگی پیشنهاد جدی را برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با بیرانوند اصرار به ادامه همکاری و تأکید داشت پرسپولیس در شرایط فعلی به او نیاز دارد. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به وضعیت حساس پرسپولیس، بازی‌های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن حضور دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای را نادیده بگیرد.


به این ترتیب، ضمن ابراز خرسندی از حضور دروازه‌بانی که بسیاری باشگاه‌ها آرزوی در اختیار داشتن، چون او را دارند، پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهاد‌ها در این مقطع و با توجه به خواست و علاقه هواداران، منفی است.


بی‌تردید این تصمیم بیانگر اراده‌ای است که در باشگاه و نزد تک‌تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و تقدیم شادی و خوشحالی به هواداران وجود دارد که این هم با حمایت و تشویق همه جانبه هواداران میسر خواهد شد.

 

***

 

نامه رسمی استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه نساجی خواهان جذب فرشید اسماعیلی شده است. مدیران استقلال به دنبال این هستند که نساجی شرایط جدایی هافبک خود را اعلام کند.

 

فرشید اسماعیلی که در نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ بیست‌وسوم به‌عنوان بازیکن آزاد به نساجی پیوسته بود، پس از نیم‌فصل حضور در این تیم، در تلاش است رضایت مدیران این باشگاه را برای جدایی جلب کند. این در حالی است که پیش از این  مدیران نساجی  به هافبک تیم‌شان اعلام کرده بودند در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش (10 میلیارد تومان) با جدایی او موافقت می‌کنند. 

 

باشگاه نساجی هنوز پاسخی به درخواست استقلالی‌ها نداده است و باید دید مدیران این باشگاه حاضر به صدور رضایتنامه اسماعیلی در استقلال می‌شوند یا خیر.

 

جعفر سلمانی در استقلال ماندنی شد

جعفر سلمانی که در بازار زمستانی مورد توجه ذوب آهن قرار گرفته بود، در این تیم ماندنی شد.


یکی از بازیکنان استقلال که اخباری پیرامون احتمال جدایی او به گوش می‌رسید، جعفر سلمانی است. آبی‌ها در پی به خدمت گرفتن محمدحسین اسلامی بودند و ربیعی نیز به شرطی مجوز جدایی این بازیکن را صادر می کرد که نکونام نیز اجازه خروج به سلمانی را بدهد.


اما از آنجایی که استقلال در پست مدافع و وینگ بک چپ تنها ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد، نکونام با این موضوع مخالفت کرد و در شرایطی که ذوبی‌ها نیز از خواسته‌های خود مبنی بر معاوضه اسلامی با بازیکن آبی‌ها کوتاه نیامدند، این دو انتقال در نهایت شکل نگرفت.


سلمانی که از زمان حضور در استقلال با فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام کار کرده است، در نهایت در جمع آبی‌ها ماندگار شد و روز گذشته نیز در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان به میدان رفت تا مشخص شود او حداقل تا پایان این فصل، در این تیم می‌ماند و علت اصلی این موضوع نیز مخالفت نکونام با خروج سلمانی از جمع شاگردانش است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------