لوپز: از امروز سرمربی قطر نیستم/ سرمربی اردن: در سطح همیشگی خود ظاهر نشدیم



دیدار قطر و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی قطر اعلام کرد پس از پایان ماموریت موقت خود به باشگاه الوکره بازخواهد گشت.

به گزارش ورزش سه، مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر، پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی سخت و پرتنشی انجام دادیم و تقابل زیبایی نبود اما در نهایت هیچکس چیزی جز برنده را به یاد نمی‌آورد.

 

وی ادامه داد: در برخی مسابقات بهترین عملکرد را نداشتیم، اما در سایر مسابقات بهتر از آنچه لازم بود، عمل کردیم. در نهایت مهم این است که بازیکنان ایده‌های ما را اجرا کردند و عنوان قهرمانی را کسب کردیم.

 

لوپز پس از جدایی کارلوس کی‌روش به طور موقت سرمربی قطر شد و از 24 دسامبر در این تیم کار خود را آغاز کرد اما اکنون به تیمش الوکره بازخواهد گشت. این مربی 62 ساله در این باره گفت: به الوکره بازخواهم گشت، زیرا در مورد آینده‌ام با فدراسیون صحبتی نکرده‌ام.

 

***

 

سرمربی اردن: در سطح همیشگی خود ظاهر نشدیم

حسین عموتة می‌گوید که تیم او در نیمه نخست اشتباهات زیادی داشته است.

 

دیدار قطر و اردن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پس از شکست سه بر یک در مسابقه پایانی، حسین عموتة، مربی مراکشی تیم ملی اردن از باخت النشامى در فینال جام ملت‌های آسیا مقابل قطر ابراز تاسف کرد.

 

این مربی در نشست خبری پس از بازی گفت: روند بازی آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم نبود و در نیمه اول بارها توپ را به راحتی از دست دادیم. در سطح همیشگی خود ظاهر نشدیم و نتوانستیم سبک خود را به تیم قطری تحمیل کنیم.

 

این مربی اضافه کرد: چیزی که مسابقه را برای ما سخت‌تر کرد، زمان ضربات پنالتی بود. ما اشتباهاتی انجام دادیم که باعث شکست ما در دیدار پایانی مسابقات شد.

 

عموتة ادامه داد: علیرغم تمام اتفاقاتی که افتاد، من به این بازیکنان افتخار می‌کنم که سطح بالایی در مسابقات ارائه کردند و توانستند بهترین نتایج را کسب کنند. آنها بهترین بازی خود را انجام دادند و امیدواریم در آینده بهترین‌ها را برای فوتبال اردن رقم بزنیم.

 

وی در پایان اظهارات خود گفت: البته باید به تیم قطر برای کسب عنوان قهرمانی و کسب دومین قهرمانی متوالی تبریک گفت که بدون شک موفقیت بزرگی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------