آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

قهرمانی ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقا با شکست نیجریه/ کسب افتخار بزرگ توسط تیم بدون سرمربی



دیدار ساحل عاج و نیجریه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال ساحل عاج با غلبه بر نیجریه به مقام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحل عاج با پیروزی ۲ بر یک مقابل نیجریه، مقام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا را از آنِ خود کرد.

 

در دیدار نهایی جام ملت‌های آفریقا که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه ملی ساحل عاج در شهر آبیجان برگزار شد، تیم میزبان ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت به بازی برگشت و موفق شد حریف خود را شکست دهد.

 

در این دیدار «ویلیام تروست اکونگ» در دقیقه ۳۸ عقاب‌ها را پیش انداخت اما فیل‌ها با گل‌های «فرانک کسیه» در دقیقه ۶۲ و «سباستین آلر» در دقیقه ۸۱ در این مسابقه پیروز و صاحب جام قهرمانی شدند.

 

این سومین قهرمانی ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقاست.

 

قهرمانی دراماتیک ساحل عاج در این جام در حالی به دست آمد که این تیم با کسب نتایج ضعیف در مرحله گروهی در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار داشت و «ژان-لوئی گاسه» سرمربی فرانسوی فیل‌ها پس از شکست چهار بر صفر از گینه استوایی از سمت خود برکنار شد.

 

ساحل عاج در پایان مرحله گروهی و به لطف پیروزی مراکش بر زامبیا موفق شد به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شود و پس از آن سنگال، مدافع عنوان قهرمانی و همچنین مالی و کنگو را از میان برداشت تا به دیدار نهایی برسد.

 

«امرسه فائه» حالا به اولین مربی تبدیل شده که در تاریخ جام ملت‌های آفریقا در حالی که تیمش را از ابتدای جام هدایت نکرده، به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------