آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

اتفاق بزرگ؛ آرژانتین با حذف برزیل المپیکی شد



دیدار تیم المپیک آرژانتین و برزیل،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین با پیروزی ۱-۰ مقابل برزیل صعودش را به المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قطعی کرد.

به گزارش ورزش سه، در هفته سوم دور پایانی رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ در قاره آمریکای جنوبی، برزیل و آرژانتین به مصاف همدیگر رفتند و در پایان آرژانتینی‌ها با گل لوچیانو گوندو به پیروزی رسیدند.

 

برزیل در بازی اول با نتیجه ۱-۰ مغلوب پاراگوئه شد. این یک ضربه بزرگ به سلسائو در راه المپیک بود اما آنها در دومین دیدار برابر ونزوئلا در حالی‌که تا لحظات پایانی بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، با گل گی‌یرما بیرو در دقیقه ۸۸ موفق به کسب سه امتیاز شدند.

در سمت دیگر آرژانتین دو بازی اول را با ناامیدی بزرگی پشت سر گذاشت. ابتدا تساوی ۲-۲ مقابل ونزوئلا و سپس مساوی ۳-۳ برابر پاراگوئه آنها را از مسیر رسیدن به المپیک منحرف کرد.

 

بازی آخر آرژانتین و برزیل برابر همدیگر، برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز بود. برزیل ۳ امتیازی و آرژانتین دو امتیازی برای راهیابی به المپیک باید در این بازی پیروز می‌شدند.

 

در دیداری که هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و تا دقیقه ۷۷ با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، این لوچیانو گوندو بود که توانست آرژانتین را به برتری برساند. آرژانتینی‌ها برزیل را با همان یک گل بردند و با ۵ امتیاز صعودشان به المپیک را قطعی کردند.


در سمت دیگر با توجه به اینکه پاراگوئه ۴ امتیاز دارد و در رده دوم است، برزیل ۳ امتیازی دیگر شانسی برای صعود به المپیک ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------