آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

یامگا: مردم ایران واقعا مهربان هستند/ اعلام آمادگی ستاره آبی‌ها برای بازگشت به استقلال



یامگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کوین یامگا از پیام های دلگرم کننده رقبای استقلال و مردم بعد از مصدومیت سنگینش تشکر کرد.

به گزارش ایران ورزشی، آرتور کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال چهارمین عمل جراحی خود را نیز پشت سر گذاشت. این بازیکن فرانسوی احتمالاً یک عمل جراحی دیگر را باید سپری کند تا مراحل درمانش کامل شود.

 

یامگا با ابراز خرسندی از آنچه هواداران استقلال برایش خلق کردند، گفت: از مردم ایران به خصوص هواداران استقلال خیلی ممنونم. بعد از اینکه مصدوم شدم همه پیگیر حال من بودند. حتی رقیبان ما در باشگاه پرسپولیس هم برای من پیام فرستادند. این نشان از فرهنگ بالای مردم ایران است و وقتی می‌بینند بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود، حتی اگر رقیب آنها باشد برایش آرزوی سلامتی می‌کنند. امیدوارم بزودی بازگردم و بتوانم این همه لطف و محبتی که به من شده را جبران کنم. مردم ایران واقعاً میهمان نواز و مهربان هستند و در دوران حضورم در ایران این موضوع را به خوبی حس کردم.

 

یامگا در پاسخ به این سوال که زمان بازگشتش به فوتبال کی خواهد بود که او این پاسخ را داد: پاسخ دادن به این سؤال بستگی به نتایج آزمایش‌های پزشکان دارد. باید اول سلامتی چشمم را به دست آورم و بعد از آن به فکر فوتبال بازی کردن باشم. در این مدت خانواده من خیلی نگران بودند که ابتدا باید آرامش را به آنها بازگردانم و بینایی‌ام برگردد. اما خیلی دوست دارم که روند درمان سریع باشد و فصل بعد بتوانم برای استقلال بازی کنم. تمام تلاش من این است که این اتفاق مهم بیفتد و زودتر به زمین فوتبال بازگردم.

 

 ***

 

استقلال خواهان بازگرداندن منتظر محمد شد
باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن منتظر محمد به باشگاه مس رفسنجان نامه زد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایسنا، منتظر محمد، بازیکن عراقی مس رفسنجان در ابتدای فصل به استقلال پیوست اما به دلیل محدودیت بودجه‌ای آبی‌پوشان به صورت قرضی تا پایان لیگ بیست و سوم به مس پیوست.

 

حالا باشگاه استقلال برای بازگرداندن منتظر محمد به باشگاه مس رفسنجان نامه زد تا بتواند از او در نیم فصل دوم لیگ برتر استفاده کند.

 

کادرفنی استقلال خواهان به خدمت گرفتن منتظر محمد است و حتی در جریان دیدار دوستانه آبی پوشان مقابل مس رفسنجان هم نکونام دقایقی با این بازیکن به صحبت پرداخت.

 

 ***

 

ادامه بلاتکلیفی فرشید اسماعیلی با وجود درخواست رسمی استقلال
فرشید اسماعیلی هافبک مد نظر سرمربی استقلال همچنان برای پیوستن به این تیم بلاتکلیف است.

 

هفته گذشته بود که باشگاه استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی به باشگاه نساجی مازندران نامه زد اما هنوز انتقال این بازیکن به جمع آبی پوشان صورت نگرفته است.

 

باشگاه نساجی نیز در ازای حضور اسماعیلی در استقلال مبلغی معادل ۵ میلیارد تومان بایت صدرو رضایتنامه در نظر گرفته ولی مدیران باشگاه استقلال هنوز تصمیم نهایی خود را درباره پرداخت این رقم نگرفته‌اند.

 

این در حالی است که مدیران نساجی راضی به جدایی اسماعیلی شده‌اند اما مشخص نیست چرا تا امروز بازگشت این بازیکن به استقلال اتفاق نیفتاده است.

 

گفتنی است استقلالی‌ها همچنان با دردسر کنار گذاشتن ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس از فهرست این تیم مواجه هستند و تا زمانی که این بازیکن تسویه حساب نکنند قرارداد بازیکنان جدید این تیم ثبت نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------