عصبانیت عجیب لاپورتا: پرتاب سینی و فریاد! | تنش جدی در بارسا: درخواست اخراج فوری ژاوی!



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از تساوی برابر گرانادا عصبانی و ناراحت شد.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا روبروی گرانادا قرار گرفت و در یک بازی پر گل با تساوی 3-3 مقابل این تیم متوقف شد. 

 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان ژاوی در این دیدار و برابر تیم قعر جدولی گرانادا موفق به کسب سه امتیاز بازی نشوند و همین موضوع باعث ناراحتی شدید هواداران، بازیکنان، کادر فنی و البته مدیران این باشگاه شد. 

 

رادیو کاتالونیا خبر داده است که عصبانیت لاپورتا پس از پایان این بازی باورنکردنی و بسیار عجیب بود و او فریادهایی از سر خشم و ناراحتی کشیده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او حتی در مقطعی سینی‌هایی که برای سرو نوشیدنی در جایگاه ویژه ورزشگاه بوده را پرتاب کرده است. 

 

این در حالی است که ژاوی هم پس از پایان این بازی در نشست خبری روی ناراحتی لاپورتا تاکید کرد و گفت که او پس از بازی عصبانی بوده و به کادر فنی بارسا تاکید کرده که این تساوی برایش بسیار ناامیدکننده و غیرقابل قبول بوده است.

 

تنش جدی در بارسا: درخواست اخراج فوری ژاوی!

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا روبروی گرانادا به میدان رفت و با تساوی 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

 

شاگردان ژاوی در حالی به کسب تنها یک امتیاز از این بازی اکتفا کردند که تیم حریف در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و با توجه به باخت خیرونا برابر رئال مادرید، این فرصت خیلی خوبی بود که آنها فاصله‌شان را با این تیم کم کنند. 

 

حالا کادناسر خبر داده است که از زمان اعلام تصمیم ژاوی برای ترک نیمکت بارسا در پایان فصل، تغییر خاصی در نتایج این تیم حاصل نشده و پیشرفت مشخص و واضحی هم در عملکرد تیمی دیده نمی‌شود و این موضوع باعث ایجاد تردیدهای برای مربیان بارسا شده است.

 

لاپورتا پیش از این پذیرفته بود که این مربی 44 ساله تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد اما شرایط روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و شاید جدایی او از این تیم زودتر از این تاریخ رخ دهد. 

 

الچیرینگیتو هم مدعی شده است که بعضی از هواداران بارسا به شدت از نتایج کسب شده توسط این تیم در چند هفته اخیر ناراحت و عصبانی هستند و باور دارند که باید ژاوی را هرچه زودتر برکنار کرد و این درخواست را به گوش لاپورتا هم رسانده‌اند.

 

حمایت ایکر کاسیاس از ژاوی: فوتبال حافظه ندارد

ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون ژاوی صحبت کرد.

 

او گفت: حیف فوتبال این است که حافظه ندارد. شما یادتان نمی‌آید که برای مدت طولانی چه کار کرده‌اید. او یک بازیکن افسانه ای باشگاه بوده است، او اکنون به عنوان مربی در بارسلونا حضور داشته و فصل گذشته قهرمان لیگ شده است.

 

اما فوتبال آنقدر سریع است  که آنها از قبل از شما برای موفقیت دوباره می خواهند. هر روز. هر سه روز یکبار مطمئناً او بهترین تصمیم را برای خود و خانواده اش خواهد گرفت.

 

این بازیکن اسپانیایی سپس در مورد اینکه چگونه فوتبال اسپانیا نیاز به صبر دارد، صحبت کرد: در فوتبال اسپانیا، ما گاهی اوقات به کمی صبر نیاز داریم و به نهادهای خاصی احترام می گذاریم، اسطوره هایی که می توانند در موقعیتی قرار بگیرند که میتوانند کمک حال تیم باشند.

 

ژاوی علیه مدیر بارسا: حرفی هست به خودم بزنید!

صحبت‌های دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به هیچ وجه به مذاق ژاوی خوش نیامده است.

 

مصاحبه‌ای از دکو منتشر شد که در واقع پس از بازی برابر ویارئال انجام شده بود اما زمان انتشار آن و صحبت‌های مطرح شده در آن باعث شد که جنجال دیگری در این تیم به وجود بیاید. 

 

مدیر ورزشی بارسلونا در این گفت‌وگو مدعی شده بود که بارسا نیاز به تغییری رادیکال و اساسی دارد. سبکی در این باشگاه بوده که به پایان رسیده است و آنها حالا به کسی نیاز دارند که بتواند از گذشته جدا شود و رو به سبک جدیدی بیاورد. او همچنین روی حمایت خوان لاپورتا از نظرش تاکید داشت. 

 

این صحبت چندان به مذاق ژاوی خوش نیامد و او در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی دکو پاسخ نسبتا تندی به خبرنگاران داد که نشان از درگیری بین این دو نفر داشت. 

 

سرمربی بارسلونا در این باره گفت: «دکو کجا چنین حرف‌هایی را مطرح کرده است؟ او به من که چنین چیزی نگفت. دکو به من گفت که به دی ان ای و سبک بازی مختص بارسلونا ایمان و باور دارد. من حرف دیگری نشنیدم و نمی‌توانم چیز دیگری بگویم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------