آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اعضای جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس معرفی شدند/ ابراهیم شکوری برگشت



هیئت‌مدیره پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ابراهیم شکوری برای دومین بار در جایگاه مدیریتی به پرسپولیس بازگشت.

به گزارش ورزش سه، دقایقی پیش مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که بر اساس آرا، دو عضو جدید هیئت‌مدیره سرخپوشان معرفی شدند.  

 

بر این اساس ابراهیم شکوری که سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان معاون اجرایی را داشت، در قامت عضو هیئت‌مدیره به باشگاه برمی‌گردد.

 

همچنین نکته جالب اینکه حسن طباطبایی رئیس سابق فدراسیون کاراته به عنوان عضو دیگر انتخاب شده است.

 

این در حالی است که پیمان حدادی و حسین خبیری از ترکیب مدیریتی باشگاه کنار رفتند.

 

به این ترتیب ترکیب جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس یک بازیکن سابق این تیم و یک رئیس سابق فدراسیون را در خود خواهد داشت.

 

اعلام رسمی سرنوشت درویش در پرسپولیس

در حالی که شایعاتی پیرامون عزل رضا درویش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس وجود داشت اما در نهایت او در ساختمان باشگاه ماندنی شد.

 

بعد از انتخاب ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی  به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره، ترکیب تازه سرخپوشان تصمیم گرفت که رضا درویش به کار خود در باشگاه ادامه بدهد.

 

به این ترتیب درویش سومین سال مدیریت در باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهد کرد و شانس شکستن رکورد علی اکبر طاهری را هم خواهد داشت - فردی که گفته می‌شد اصلی‌ترین رقیب درویش است.

 

این در حالی است که رضا درویش همچنان تنها مدیرعامل پرسپولیس است و جایگاهی در هیئت‌مدیره این باشگاه نخواهد داشت.

 

نکته مهم اینکه هم اکنون حسین شهریاری ریاست هیئت‌مدیره را برعهده دارد و مجید پوراحمدی به همراه محمد دلبری و ابراهیم شکوری و حست طباطبایی سایر اعضا را تشکیل می‌دهند.

 

وزارت ورزش: اضافه شدن دو عضو جدید به هیئت مدیره پرسپولیس قطعی است

محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «در پی تصمیم اتخاذ شده و اضافه شدن حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش اعلام می‌کند ترمیم انجام شده در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه قطعی است و با اضافه شدن این دو عضو، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد».

 

سازمان خصوصی‌سازی: هیچ تغییری در هیئت مدیره پرسپولیس صورت نگرفته است

محمدصادق واعظی درباره مجمع عمومی سالیانه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه، صورت‌های مالی این شرکت، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل، به تصویب مجمع رسید.

 

نماینده سازمان خصوصی‌سازی در جلسه مجمع این شرکت، گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت پرسپولیس نیز در جلسه مطرح و مجمع در این زمینه تکالیفی جهت بهبود عملکرد شرکت تعیین کرد.

 

واعظی در ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت در دستور مجمع نبوده، نماینده سازمان بورس با استناد به مقررات حاکم بر شرکت‌های بورسی و فرابورسی، با طرح این موضوع در این جلسه مخالفت کرد.

 

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: با طرح این موضوع از سوی نماینده سازمان بورس، مجمع نیز به درستی با طرح موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره، با استناد به قوانین و مقررات موضوعه در این زمینه مخالفت کرد.

 

جلسه مجمع عمومی شرکت پرسپولیس با حضور سیدمحمد شروین اسبقیان و برنا فیروزی معاونان قهرمانی و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، محمدصادق واعظی معاون سازمان خصوصی‌سازی، مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش، محمد آقاگلی نماینده فرابورس و نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت مدیره باشگاه و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------