۳ گزینه نهایی بارسلونا برای جانشینی ژاوی/ خبری از کلوپ نیست



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یک منبع اسپانیایی مدعی شد که مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا گزینه‌های مدنظرش برای هدایت این تیم در فصل آینده را به سه نفر کاهش داده است.

به گزارش تسنیم، جرارد رومرو یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال در اسپانیا مدعی شد که دکو مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا گزینه‌های جانشینی ژاوی را به 3  مورد کاهش داده که یکی از آنها آلمانی، دیگری ایتالیایی و آخری هم اسپانیایی است.

 

طبق ادعای مورنو؛ برخلاف آنچه در روزهای گذشته شنیده می‌شد، بارسلونا برنامه‌ای برای استخدام فرادی مانند تیاگو موتا، یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا ندارد.

 

گویا یکی از سه گزینه نهایی دکو، روبرتو دزربی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال برایتون انگلیس است. از میان گزینه‌های اسپانیایی پس از ابراز بی‌میلی گارسیا پیمینتا، میشل سانچس و اینانول آلگواسیل، حالا نوبت به ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن رسیده است، هر چند استخدام او با توجه به طرفداران فراوانی که در لیورپول، بایرن مونیخ و رئال مادرید پیدا کرده به نوعی غیرممکن به نظر می‌رسد.

 

در مورد گزینه‌‌ آلمانی بارسلونا هم رومرو مدعی شده که هانسی فلیک در فهرست نهایی دکو قرار گرفته است. با توجه به قرارداد داشتن گزینه‌های آلمانی دیگر، یعنی یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی آلمان و توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، استخدام فلیک برای بارسایی‌ها با هزینه کمتری همراه خواهد بود. فلیک از سال گذشته که از سرمربیگری تیم ملی آلمان اخراج شد، بدون تیم بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------