فرار تیم مجیدی از شکست در دقیقه 98/ تساوی خانگی الوحده با گلزنی نوراللهی



الاتحاد کلبا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیدار برابر تیم ۱۰ نفره خورفکان، با تساوی یک - یک متوقف شد.

به گزارش ورزش سه، در دیداری از هفته سیزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود میزبان خورفکان بود که مسابقه با گل ثانیه‌های پایانی احمد عامر با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

در این دیدار کلبا کاملاً بر بازی مسلط بود و چند موقعیت را نیز روی دروازه مهمان خلق کرد که می‌توان به مهم‌ترین صحنه نیمه اول اشاره کرد که شوت دیدنی گوستاوو با درخشش دروازه‌بان خورفکان و برخورد به تیرک دروازه راهی کرنر شد.

 

در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول،  مهدی قایدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت که توسط عمر سعید سرنگون شد و داور مسابقه نیز مدافع خورفکان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

 

در شرایطی که تصور می‌شد اتحاد کلباء در نیمه دوم از برتری نفری خود استفاده کند، اما چنین نشد و برخلاف جریان بازی، این تیم خورفکان بود که به گل نخست دست یافت.

 

در دقیقه ۶۱ مسابقه، پاس چیپ سولانی سررو در گوشه محوطه جریمه به لاورنسی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر دیدنی، توپ را از تیر اول به زاویه مخالف فرستاد و توانست تیمش را پیش بیندازد.

 

در دقیقه ۸۵ مسابقه، داور برخورد توپ به دست مدافع خورفکان را یک پنالتی برای کلباء اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، نظر خود را تغییر داد.

 

در ادامه نیز حملات کلباء راه به جایی نبرد تا اینکه در آخرین ثانیه مسابقه و در دقیقه ۸+۹۰ ضربه محکم احمد عامر از پشت محوطه جریمه به زیبایی هر چه تمام تر به تور دروازه خورفکان چسبید تا شاگردان مجیدی در واپسین لحظات بازی از شکست فرار کنند.

 

با این تساوی، کلباء شمار امتیازات خود را به عدد سیزده رساند تا با سیزده مسابقه در رده یازدهم باقی بماند.

 

تساوی خانگی الوحده با گلزنی نوراللهی

عصر سه‌شنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ فوتبال امارات دیدار تیم‌های الوحده و شارجه با تساوی یک - یک به پایان رسید.


برای الوحده در این بازی خانگی احمد نورللهی در دقیقه 32 گل زد. سباستین تاگلیابو در دقیقه 63 گل تساوی‌بخش شارجه را به ثمر رساند.

 

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات الوحده با 21 امتیاز پنجم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------