درگیری در اردوی تیم کره جنوبی؛ سون را کتک زدند!



تیم ملی کره جنوبی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می‌رسد که آسیب‌دیدگی دست سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، به دلیل درگیری با هم‌تیمی‌هایش بوده است.

به گزارش ورزش سه، حذف تیم ملی کره از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با شکست برابر تیم ملی اردن باعث شد که انتقادها از بازیکنان و کادر فنی این تیم به شدت افزایش پیدا کند. 

 

یکی از نکاتی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد این بود که سون در بازی مرحله نیمه نهایی در حالی در زمین حضور پیدا کرد که یکی از انگشتان دستش را به طور کامل باندپیچی کرده و بسته بود اما دلیل مصدومیت او اعلام نشد. 

 

حالا روزنامه سان خبر داده است که دلیل این اتفاق درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی کره جنوبی بوده است. او از این که بازیکنان جوان در زمانی زودتر از موعد مقرر شام را مصرف کرده و میز را ترک کردند تا مشغول بازی تنیس روی میز شوند عصبانی بود. 

 

همین موضوع باعث شد که او به یکی از این بازیکنان که کانگ لی این هم در میان آنها بود تذکر دهد که درست رفتار کند و بار دیگر بر سر میز برگردد و همین جدال باعث درگیری بین بازیکنان شد و انگشت این ستاره تاتنهام در این میان در رفت. 

 

این اتفاق حالا جنجال بسیاری را در کره ایجاد کرده و بسیاری معتقد هستند که یورگن کلینزمن توانایی مدیریت و رهبری درست بازیکنان تیمش را ندارد و این اتفاق هم از عواقب همین موضوع است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------