آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر با برتری گل‌گهر در خانه فولاد/ تداوم صدرنشینی چادرملو در لیگ دسته اول



لیگ برتر فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه تیم گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در نخستین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گل‌گهر با نتیجه یک بر صفر میزبانش را شکست داد و به ششمین برد خود در فصل جاری دست یافت.

 

تنها گل این مسابقه را سعید سحرخیزان در دقیقه 42 وارد دروازه فولاد کرد تا نماینده فوتبال خوزستان نهمین شکستش در فصل را تجربه کند.

 

قضاوت این بازی بر عهده موعود بنیادی‌فرد بود که به شاهین توکلی از فولاد و علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح و مسیح زاهدی از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

 

گل‌گهر با این برد 26 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. فولاد نیز با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

 

در پی شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل چادرملو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، ایگناسیو مارتینس از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

 

تیم فولاد خوزستان با هدایت احمد آل‌نعمه مقابل گل‌گهر حاضر شد و باز هم تن به شکست داد.

 

***

 

تداوم صدرنشینی چادرملو در روز توقف فجر/ بُردهای مهم خیبر و نفت مسجدسلیمان

نوزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برتری تیم‌های مدعی چادرملوی اردکان و خیبر خرم‌آباد پیگیری شد.

 

لیگ دسته یک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری شش بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های مس سونگون، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، سایپای تهران و نفت مسجدسلیمان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند و کار تیم‌های داماش گیلان و فجرسپاسی شیراز نیز به تساوی یک - یک و تقسیم امتیاز انجامید.

 

نتایج دیدارهای امروز لیگ دسته اول به شرح زیر است:

 

مس سونگون یک - دریا بابل صفر

گل: میر مهدی قریشی (63)

 

مس شهر بابک صفر - خیبر خرم‌آباد یک

گل: سامان محرابی‌زاده (65)

 

داماش گیلان یک - فجرسپاسی شیراز یک

گل‌ها: سیامک علیزاده (4+90‌- پنالتی) برای داماش و عرفان پورافراز (16) برای فجرسپاسی

 

چادرملوی اردکان یک - استقلال آبی‌پوش ملاثانی صفر

گل: علی خدادادی (15)

 

سایپا یک - خوشه طلایی صفر

گل: احسان جودکی (73)

 

نفت مسجدسلیمان 2 - شهرداری آستارا یک

 

با نتایجی که در دیدارهای امروز رقم خورد، چادرملوی اردکان با 44 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول ادامه داد و خیبر خرم‌آباد با 43 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم باقی ماند. بعد از این دو تیم، نفت مسجدسلیمان با 38 امتیاز سوم است و بالاتر از فجرسپاسی ایستاده که 37 امتیاز دارد. در انتهای جدول نیز داماش گیلان با 13 امتیاز شانزدهم است و دریا بابل با 11 امتیاز (تفاضل گل 13-) و شاهین بندر عامری با 11 امتیاز (تفاضل گل 21-) هفدهم و هجدهم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------