آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اقدام عجیب صداوسیما؛ بازی سپاهان و الهلال از شبکه سه پخش نمی‌شود!



سپاهان و الهلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به شکل عجیبی مصاف سپاهان و الهلال در دستور پخش شبکه سوم سیما قرار نگرفته است.

به گزارش ورزش سه،  مصاف سپاهان و الهلال که روز آینده از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به میزبان طلایی پوشان اصفهانی برگزار می‌شود را می‌توان مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تقلی کرد؛ جایی که این دیدار هم برای ایرانی‌ها به دلیل حضور سپاهان در این مرحله از مسابقات به عنوان تنها نماینده فوتبال کشور حائز اهمیت است و هم بسیاری از علاقمندان به فوتبال به دلیل ستاره‌های حاضر در الهلال طی ماه‌های اخیر اقبال ویژه‌تری برای تماشا و دنبال کردن نتایج آبی‌پوشان عربستان داشته‌اند.

 

با این حال طبق اعلام صدا و سیما این مسابقه قرار است روز آینده از طریق شبکه ورزش روی آنتن برود؛ موضوعی که باعث ناراحتی سپاهانی‎‌ها شده است. این البته مسئله‌ای است که همیشه هواداران سپاهان به آن معترضند و هنوز خاطره تلخ پخش نشدن فینال لیگ قهرمانان آسیای سال 2007 از شبکه سوم صدا و سیما از یادشان نرفته است!

 

واکنش رضاییان به پخش بازی سپاهان از شبکه ورزش؛ باید بازی تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان از شبکه سه پخش شود

مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است شرایط سختی پس از حذف در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا دارد.

 

رامین رضاییان، بازیکن سپاهان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و الهلال در رابطه با این دیدار اظهار کرد: هنوز شرمنده‌ام و ناراحتیم که نتوانستیم مردم کشورمان را با قهرمانی شاد کنیم.

 

او افزود: امیدوارم فردا هواداران سپاهان و اصفهان به ورزشگاه بیایند و تمام تلاشمان را از صمیم قلب می‌کنیم که فردا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

 

بازیکن سپاهان در خصوص شرایط آمادگی خود پس از جام ملت‌ها، افزود: شرایط سختی داریم که آن باخت را هضم کنیم، اما در جلسه‌ای که با سرمربی داشتم هم گفتیم که در بازی برای تیم تمام قلب و روحم را می‌گذارم و امیدوارم روز خوبی برای مردم اصفهان باشد.

 

ملی‌پوش سپاهان همچنین با اشاره به عملکرد خود یادآور شد: مطمئنا عملکرد من به خواسته‌های سرمربی بستگی دارد. همیشه در حملات بیشتر مواقع به من آزادی عمل داده و برخی اوقات هم در دفاع هستم. این رازی میان ما است. اگر درخششی داشتم از مجموعه سپاهان است.

 

رضاییان در پایان گفت: شنیده‌ام که بازی سپاهان پخش زنده از شبکه ۳ ندارد. وقتی می‌گوییم سپاهان ایران و همه جای ایران سرای من است، انتظار دارم صداوسیما این کار را برای پخش بازی سپاهان ایران کند. باید نشان ندهیم که این تیم سپاهان اصفهان است. این اتفاق نباید برای تیمی که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان است، بیفتد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------