آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

بیرانوند: تا پایان فصل مصاحبه نمی‌کنم/ امروز دشمن شاد شدم



بیرانوند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نیاز به کم صحبت کردن دارد و تا پایان فصل مصاحبه نمی‌کند. وی همچین از تمامی هواداران پرسپولیس به دلیل گل دریافتی در دیدار آلومینیوم، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چرا که شاید انتظار نداشتند من چنین گلی دریافت کنم. روی یک غفلت گل خوردم و به تیم آلومینیوم و هواداران این تیم تبریک می‌گویم و شهامت این را دارم که عذرخواهی کنم و بعضی‌ وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که کاری از دست آدم بر نمی‌آید.

 

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حیف شد و باز هم عذرخواهی می‌کنم. نیاز به کم صحبت کردن دارم و آخرین مصاحبه من تا آخر فصل است. امروز دشمن‌ شاد شدم و با مصاحبه کم و صحبت نکردن دشمن‌هایم را شکست می‌دهم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه می‌دانم هواداران پرسپولیس از من حمایت می‌کنند، گفت: به هر حال اتفاق است و رخ می‌دهد و گلی که خوردم در کشورهای مختلف دنیا هم رخ می‌دهد.

 

بیرانوند ادامه داد: شاید اگر این گل را دریافت نمی‌کردم بازی را می‌بردیم. هواداران پرسپولیس می‌دانند من طی چند سال گذشته برای این تیم زحمت کشیده ام و شاید برخی بخواهند بعد از این بازی برایم حاشیه درست کنند اما من خدا را دارم و کمکم کرده است که من در روزهای سخت برگردم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز معتقد است تیم ملی که در جام ملت‌ها حذف شد، بهترین نسل تاریم فوتبال ایران است، اظهار کرد: در پایان فصل در این مورد صحبت می‌کنم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار با آلومینیوم، گفت: بهترین موقعیت‌ها را در این دیدار از دست دادیم و نسبت به همه بازی‌ها سوار بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و هیچ تیمی طی چند سال گذشته اینگونه در اراک آلومینیوم را اذیت نکرده بود.

 

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: نیم فصل دوم شروع شده است و شاید برخی بخواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند اما با نمایش امروز تیم خوشبین هستم و امیدوارم چند بازیکن هم به تیم اضافه شوند و نتایج خوبی بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------