تساوی رم برابر فاینورد در غیاب جهانبخش و نیمکت‌نشینی آزمون/ میلان در آستانه صعود به یک هشتم نهایی لیگ اروپا



لیگ ائوپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دور رفت بازی‌های پلی‌‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا با تساوی خانگی تیم فوتبال فاینورد برابر میهمان ایتالیایی‌اش آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در آغاز دور رفت از دیدارهای پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشبه شب از ساعت 21:15 به وقت تهران چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها در هلند، تیم فوتبال فاینورد یکی از هشت تیم سوم حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل میهمان خود تیم رم به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

فاینورد که در غیاب علیرضا جهانبخش (به دلیل مصدومیت در تمرینات روز قبل از بازی)  برابر میهمان ایتالیایی‌اش صف‌آرایی کرد، با گلزنی ایگور پایکسائو در دقیقه 1+45 پیش افتاد، اما در دقیقه 67 دروازه تیم میزبان توسط روملو لوکاکو باز شد.

 

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم هم تنها از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود و به این ترتیب هیچ یک از بازیکنان ایرانی دو تیم، در این تقابل شانس رفتن به میدان را پیدا نکردند.

 

در دیدارهای همزمان نتایج زیر رقم خورد:

یانگ بویز یک - اسپورتینگ لیسبون 3

گالاتاسرای 3 - اسپارتا پراگ 2

شاختار 2 - مارسی 2

 

***

 

میلان در آستانه صعود به یک هشتم نهایی لیگ اروپا/ پیروزی یاران محرمی در لیگ کنفرانس

در ادامه بازی‌های دور رفت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان فرانسوی خود، تیم رن به برتری رسید.

 

میلان که یکی از هشت تیم سوم حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپاست، با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه 32 از حریف خود پیش افتاد. لوفتوس چیک در دقیقه 47 دومین گل خود و میلان را به ثمر رساند و شش دقیقه پس از او هم‌تیمی‌اش رافائل لیائو، برای سومین بار دروازه میهمان فرانسوی را گشود.

 

با این نتیجه میلان گامی بلند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برداشت. دیدار برگشت این تیم و رن، هفته آینده در فرانسه برگزار خواهد شد.

 

در سه بازی همزمان، نبرد لانس و فرایبورگ در فرانسه بدون گل خاتمه یافت، بنفیکا در پرتغال با نتیجه 2 بر یک از سد تولوز فرانسه گذشت، اما دیگر نماینده پرتغال، براگا در خانه برابر قره‌باغ آذربایجان متحمل شکست سنگین 4 بر 2 شد.

 

شب گذشته دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا نیز برگزار شد (میان تیم‌‌های سوم مرحله گروهی لیگ اروپا و تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس) که در مهمترین آنها آژاکس هلند در خانه برابر تیم بودو گلیمت نروژ به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

در همین حال تیم دیناموزاگرب در غیاب بازیکن ایرانی خود صادق محرمی موفق شد میزبان اسپانیایی‌اش رئال بتیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. برونو پتکوویچ در دقیقه 76 تنها گل این بازی را از روی نقطه پنالتی زد. محرمی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در جام ملت‌های آسیا 2023 تا پایان فصل امکان همراهی دیناموزاگرب را نخواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------