برد اقتصادی استقلال مقابل صنعت نفت برای تثبیت صدرنشینی/ فاصله آبی‌ها با پرسپولیس به ۵ امتیاز رسید



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال تهران با شکست صنعت نفت آبادان، اختلافش در صدر جدول با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را افزایش داد.

به گزارش تسنیم، در ادامه هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های استقلال و صنعت نفت از ساعت 17:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید. مهدی مهدی‌پور در دقیقه 47 با یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه صنعت نفت را باز کرد. استقلال با کسب سه امتیاز دیدار خانگی مقابل صنعت نفت و با توجه به شکست روز گذشته پرسپولیس در اراک، فاصله‌اش با سرخپوشان را به پنج امتیاز افزایش داد.

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (46 - امید حامدی‌فر)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور (4+90 - میلاد فخرالدینی)، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی (70 - مهرداد محمدی)، سیدابوالفضل جلالی (84 - جعفر سلمانی)، رافائل داسیلوا و آرش رضاوند.

 

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی (64 - علی یوسف)، طالب ریکانی، رضا امانی‌نژاد (70 - رحیم آلبوغبیش)، یوسف کی‌شمس (87 - فرزین معامله‌گری)، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی‌مهر (87 - فاخر تهامی)، محمدصادق بارانی و امیرحمد پناهی (87 - ساسان حسینی).

 

داور: حسن اکرمی

 

نیمه اول

دقیقه 4:  استقلال در نزدیکی محوطه جریمه صنعت نفت، صاحب ضربه خطا شد و مرادمند توپ ارسالی حردانی را از روی شش‌قدم با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

 

دقیقه 20: آرمین سهرابیان در مرکز زمین با خطا روی هافبک صنعت نفت، با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 24: مهدی مهدی‌پور ضربه کرنر را روی دروازه صنعت نفت فرستاد که بلانکو با ضربه سر توپ را روی شش قدم جلوی پای سهرابیان انداخت، اما ضربه بغل پای مدافع استقلال را دروازه‌بان صنعت نفت از روی خط برگشت داد.

 

دقیقه 38: آرش رضاوند در مرکز زمین با تکل روی پای صادق بارانی از داور بازی اخطار گرفت.

 

دقیقه 44: صالح حردانی توپ بلندی را از سمت راست روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد و ضربه سر ابوالفضل جلالی را دروازه‌بان صنعت نفت مهار کرد.

 

دقیقه 4+45: روزبه چشمی پشت محوطه جریمه صنعت نفت، صاحب توپ شد و با یک پاس کوتاه بلانکو را صاحب توپ کرد و مهاجم آرژانتینی هم با یک بغل پا، چشمی را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد، اما مدافع استقلال در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان صنعت نفت و پس از دخالت مدافعان این تیم، ضربه‌اش به کرنر رفت.

 

دقیقه 5+45: ضربه کرنر مهدی مهدی‌پور روی سر سیلوا فرود آمد که ضربه سر مدافع برزیلی در صحنه‌ای مشکوک به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد. در این صحنه بازیکنان استقلال معتقد به هند و اعلام ضربه پنالتی بودند.

 

نیمه دوم

دقیقه 47: آرمان رمضانی با یک بغل پا، مهدی مهدی‌پور را پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ کرد و هافبک استقلال با یک شوت محکم دروازه زردپوشان آبادانی را باز کرد.

 

تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دقیقه 52: طالب ریکانی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و بلافاصله اقدام به شوت به سمت دروازه استقلال کرد که شوت کاپیتان صنعت نفت با فاصله کمی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

 

دقیقه 60: صنعت نفت در نزدیکی نقطه کرنر صاحب ضربه خطا شد و توپ ارسالی طالب ریکانی با اختلاف کمی از مقابل دروازه استقلال به اوت رفت.

 

دقیقه 61: صالح حردانی با کارت زرد اکرمی جریمه شد.

 

دقیقه 65: ضربه سر بلانکو  به شکلی خطرناک از بالای دروازه صنعت نفت راهی اوت شد.

 

دقیقه 69: گوستاوو بلانکو در موقعیتی دیگر روی نقطه پنالتی صاحب توپ شد که ضربه روی پای او با اختلاف کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 74: رافائل سیلوا پس از تکل روی بازیکن صنعت نفت، با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 75: مهدی مهدی‌پور و رحیم آلبوغبیش در صحنه‌ای با هم برخورد پیدا کردند که از حسن اکرمی اخطار گرفتند.

 

دقیقه 78: صالح حردانی به داخل محوطه جریمه صنعت نفت نفوذ کرد ولی پاس او از مقابل پای مهرداد محمدی از جلوی دروازه به اوت رفت.

 

دقیقه 86: مهرداد محمدی پس از عبور از مدافع صنعت نفت، در موقعیتی تک به تک با پیام پارسا قرار گرفت، اما ضربه مهاجم استقلال را دروازه‌بان صنعت نفت مهار کرد.

 

استقلال با ۳۵ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ است.

 

تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------