آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

خطیر و نکونام تا آخر فصل در استقلال | حمله مدیرعامل پیشین استقلال به نکونام؛ این ناله‌ها داره حال‌به‌هم‌زن میشه



خطیر و نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با تصمیمی که اعضای هیات مدیره استقلال گرفته‌اند نه تغییری در مدیرعاملی این باشگاه ایجاد خواهد شد ونه در دیگر بخش‌های استقلال و خطیر و نکونام باید تا آخر فصل با هم تعامل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود شایعاتی که درباره برکناری خطیر به گوش می‌رسد، اما خبری از تحولات مدیریتی در این باشگاه نیست و عزمی از سوی تصمیم گیران استقلال برای ایجاد چنین تحولاتی وجد ندارد؛ بنابراین باید برکناری خطیر را  منتقی دانست و احتمالا در روز‌های آتی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش خواهند کرد میان او و سرمربی جلساتی برگزار کنند تا شاید اختلافات از بین رفته و دو طرف درفضای آرام‌تری به کار دراین حوزه ادامه دهند.

 

حتی یکی از چهره‌های قدیمی هیات مدیره استقلال درجلسات اخیر اعلام کرده هرگونه تغییر درکادرمدیریتی و کادرفنی به مثابه خودزنی می‌ماند و خطیر و نکونام باید درکنار هم لیگ را به پایان برسانند و برای موفقیت این باشگاه تلاش کنند.

 

حال اینکه دو طرف در ادامه راه از مواضع خود کوتاه بیایند تا در فصلی که به نظر می‌رسد استقلال شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دارد، بعد از یک فصل وقفه دوباره صاحب جام قهرمانی لیگ برتر شوند، روشن نیست، اما هم نکونام و هم خطیر باید به خوبی بدانند که اگر با یکدیگر به تعامل نرسند و دعوای‌شان به قول معروف به کف فضای مجازی بکشد فرصت قهرمانی دراولین فصل حضور خود در استقلال را از دست خواهند داد.

 

خطیر  و نکونام هر دو برای اولین بار است که در استقلال به عنوان مدیرعامل و سرمربی برگزیده شده‌اند و چنانچه به قهرمانی برسند از این منظر رکورددار خواهند بود.

 

حمله عجیب مدیرعامل پیشین استقلال به نکونام؛ این ناله‌ها داره حال‌به‌هم‌زن میشه

خبرورزشی نوشت: درگیری میان علی خطیر و جواد نکونام به اوج خود رسیده و سرمربی استقلال پس از بازی با صنعت نفت هم در مصاحبه‌ای توفانی نشان داد تحت هیچ شرایطی قصد عقب‌نشینی ندارد.

 

در این میان کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که سابقه قهرمانی با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا را هم دارد، با بازنشر متنی در فضای مجازی به نوعی به نکونام حمله و موضع خود را مشخص کرد. در متنی که اولیایی آن را بازنشر داده آمده است: واقعا دیگه ناله‌های این مربیان داره حال‌به‌هم‌زن میشه. با این همه پول گرفتن و هارت و پورت کردن سوهان روح مردم نشید.

 

باید ببینیم نکونام به این کنایه واکنش نشان داده و جواب خواهد داد یا ترجیح می‌دهد تمام ذهن خودش در ماجرای اخیر را معطوف به علی خطیر بکند!

خطیر و نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

واکنش معاون ارتباطات باشگاه استقلال به جنجال نکونام در کنفرانس خبری

تابناک نوشت: نکونام دقایقی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان، حسابی از خجالت مدیران باشگاه علی‌الخصوص مهدی هژبری معاون ارتباطات استقلال درآمد.

 

نکونام واژه های تند و عجیبی عليه معاون خطیر که نزدیکان او را تهدید به افشاگری در ماجرای جذب استون اورونوف کرده بود، عصبانی شده که در بخشی از صحبت‌هایش او را بی سر و پا خطاب کرد.

 

باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های جدید نکونام، بر خلاف گذشته حتی یک کلمه از صحبت‌های سرمربی آبی ها در نشست خبری را در کانال رسمی باشگاه منتشر  نکرد!

 

به نظر می‌رسد آتش جنگ بین نکونام و مدیران باشگاه آنقدر شعله کشیده که دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان آن را خاموش کرد. مدیریتی که نه تنها با سرمربی تیم در یک کشتی قرار ندارد ، بلکه نمی‌خواهد کشتی نکونام و استقلال را در ساحل آرامش ببیند.

 

مهدی هژبری که سابقا خبرنگار ورزشی و سردبیر چند نشریه بوده و همولایتی علی خطیر در مازندران محسوب می‌شود، در پاسخ به نکونام گفت: بعید می‌دانم منظور آقای نکونام بنده باشم!

 

دفاعیات این عضو باشگاه استقلال را می‌خوانید:

 

هیچ کس در باشگاه استقلال نیست که بخواهد این تیم قهرمان نشود.

 

تا روزی که در این باشگاه هستم از جواد نکونام حمایت خواهم کرد.

 

یک سری افراد از نزدیک شدن خطیر و نکونام به هم می‌ترسند.

 

سرمربی استقلال صحبت‌هایی را بیان می‌کند که در شان خودشان نیست.

 

اگر باشگاه نمی‌تواند لیست کادرفنی را جذب کند، دلیلی بر دشمنی نیست بلکه ما تلاش خودمان را کردیم.

 

در این سال‌ها تا حالا ندیدم که یک سرمربی تا این حد به مدیریت باشگاه حمله کند.

 

شما تصور کنید آقای خطیر هم می‌خواست همین شکل جواب بدهد، چه اتفاقی رخ می‌داد.

 

این صحبت‌ها در شان نیمکتی که زنده یاد ناصر حجازی و زنده یاد پورحیدری بوده اند، نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------