آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

آرسنال، برنلی را گلباران کرد/ شکست سنگین یاران قدوس برابر لیورپول



دیدار آرسنال و برنلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدارهای روز نخست هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل توپچی‌های لندن و شکست خانگی سفیدهای این شهر همراه شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های امروز (شنبه) لیگ برتر جزیره، از ساعت 18:30 به وقت تهران، 5 مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. گل‌‌های مارتین اودگارد در دقیقه 4، بوکایو ساکا در دقایق 41 (پنالتی) و 47، لئاندرو تروسار در دقیقه 66، کای هاورتس در دقیقه 78 سه امتیاز این بازی را برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورد تا این تیم 55 امتیازی شود و با 3 امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی (البته با دو بازی بیشتر) جای آن را در رده دوم جدول بگیرد.

 

دیگر تیم لندن، تاتنهام اما روز خاطرانگیزی را تجربه نکرد چرا که در خانه 2 بر یک مغلوب ولورهمپتون شد. ژوائو گومز در دقیقه 42 گل نخست را برای گرگ‌ها زد. دژان کولوسفسکی در دقیقه 46 گل خورده را برای تاتنها جبران کرد اما گومز در دقیقه 63 با زدن گل دوم خود، مسبب ثبت ششمین شکست فصل سفیدپوشان لندن شد تا آنها با 47 امتیاز در رده پنجم جدول بمانند و این شانس را به منچستریونایتد رده ششمی بدهند که فاصله‌‌اش را به 3 امتیاز کاهش دهد.

 

شکست سنگین یاران قدوس در خانه برابر لیورپول

تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان برنتفورد، تیم سامان قدوس بود و موفق شد میزبان لندنی‌اش را با نتیجه 4 بر یک در هم بکوبد.

 

در این بازی که قدوس از دقیقه 85 به جای سرخیو رگیلون به میدان رفت، داروین نویس در دقیقه 35، الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه 55  و محمد صلاح در دقیقه 68 دروازه برنتفورد را باز کردند. ایوان تونی در دقیقه 75 یکی از گل‌های خورده را برای برنتفورد جبران کرد اما کودی خاکپو در دقیقه 86 با زدن چهارمین گل میهمان مرسی‌سایدی دوباره اختلاف دو تیم را به 3 گل افزایش داد.

 

در سه بازی دیگر نتایج زیر به ثبت رسید:

فولام یک - استون‌ویلا 2

نیوکاسل 2 - بورنموث 2

ناتینگهام فارست یک - وستهام صفر

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، لیورپول 57 امتیازی صدرنشین است، آرسنال با 55 امتیاز دوم است، منچسترسیتی 52 امتیازی (از 23 بازی) در جایگاه سوم قرار دارد و استون‌ویلای 49 امتیازی هم چهارم است.

 

 ***

 

اتلتیکومادرید مقابل لاس‌پالماس جشنواره گل به راه انداخت

دیدارهای دومین روز از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) با انجام یک مسابقه در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید آغاز شد که در آن تیم میزبان، اتلتیکومادرید با نتیجه پرگل 5 بر صفر میهمان خود تیم لاس‌پالماس را در هم کوبید.

 

مارکوس یورنته دو بار در دقایق 15 و 20، آنخل کورئا نیز دو بار در در دقایق 47 و 62 (پنالتی)، و ممفیس دپای در دقیقه 87 گل‌های روخی‌بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند تا یکی از پرگل‌ترین پیروزی‌های فصل تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه رقم بخورد.

 

اتلتیکومادرید که حالا 51 امتیازی است، با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا و تفاصل گل بهتر نسبت به این تیم، جای رقیب کاتالان را موقتاً در رده سوم جدول می‌گیرد. این در حالیست که رئال مادرید 61 امتیازی و جیرونای 56 امتیازی رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و هر دوی آنها نیز 24 بازی انجام داده‌اند.

 

***

 

ناپولی در دقیقه ۹۰ از شکست خانگی گریخت

در دومین روز از هفته بیست‌و‌پنجم سری A‌ ایتالیا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم فوتبال ناپولی به مصاف جنوا رفت که این بازی در حالی که تا آخرین دقیقه به سود تیم میهمان در جریان بود در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

در این مسابقه ابتدا جنوا با گلزنی مورتن فرندروپ در دقیقه 47 پیش افتاد و تا آستانه کسب 3 امتیاز پیش رفت اما در دقیقه 90 سیریل انگونگ با پاسی از جووانی دی‌لورنزو گل تساوی را برای ناپولی به ثمر رساند تا از شکست خانگی تیمش جلوگیری کند.

 

این نتیجه به منزله ثبت ششمین تساوی ناپولی در فصل جاری بود که این تیم را 36 امتیازی کرد تا موقتاً به رده نهم جدول صعود کند. شاگردان والتر ماتزاری اما هنوز با آتالانتای رده چهارمی که یک بازی کمتر انجام داده 6 امتیاز و با اینتر صدرنشین 27 امتیاز فاصله دارند. تیم فوتبال جنوا نیز با 30 امتیاز دوازدهم است.

 

این چهاردهمین بازی بدون برد ناپولی در فصل جاری است، یعنی چهار تا بیش از تعداد پیروزی‌های مدافع عنوان قهرمانی. ناپولی که بازی قبلی خود در سری A‌ را هم با نتیجه یک بر صفر به میلان واگذار کرده بود، در 5 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها یک پیروزی داشته است (برابر هلاس ورونا).

 

***

 

لورکوزن ۳ امتیاز دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد/ دورتموند از پس گرگ‌ها برنیامد

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها بایرلورکوزن، صدرنشین جدول رده‌بندی میزبانش تیم هایدنهایم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و موقتاً فاصله‌اش را با بایرن مونیخ رده دومی به 8 امتیاز افزایش داد.

 

تیم ژابی آلونسو با گلزنی ژرمی فریمپونگ در دقیقه 2+45 پیش افتاد و با گلزنی امین عدلی در دقیقه 81 اختلاف را به دو گل افزایش داد. 6 دقیقه بعد ماروین پیرینگر یکی از گل‌های خورده را برای هایدنهایم جبران کرد اما این گل فایده‌ای به حال تیم میزبان نداشت.

 

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا، دورتموند در خانه ولفسبورگ به تساوی یک - یک بسنده کرد. زردپوشان وستفالن با گلزنی نیکلاس فولکروگ پیش افتادند و در دقیقه 63 دروازه‌شان توسط یانیک گرهارت باز شد و به این ترتیب پیروزی را با تساوی عوض کردند. این نتیجه به منزله ثبت یازدهمین بازی بدون برد این فصل شاگردان ادین ترزیچ بود یعنی دقیقاً مساوی با تعداد بردهای آنها. دورتموند رده چهارمی به سبب این نتیجه و پیروزی 2 بر یک اشتوتگارت در خانه دارمشتات در بازی همزمان، بیش از پیش از رده سوم فاصله گرفتند و فاصله آنها با اشتوتگارت به 5 امتیاز افزایش یافت.

 

در دو بازی دیگر امشب بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

هوفنهایم صفر - یونیون برلین یک

ماینتس یک - آگزبورگ صفر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------