آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

نقشه دنی آلوز لو رفت؛ فرار از زندان به برزیل!



دنی آلوز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آلوز از ژانویه سال گذشته میلادی تا به حال در زندانی در شهر بارسلوناست و دادگاهش برای رسیدگی به اتهام تجاوز همچنان ادامه دارد.

به گزارش ورزش سه، این بازیکن که پیش از این بارها این اتهام را رد کرده بود بالاخره پذیرفت که چنین اشتباهی را مرتکب شده و حالا در انتظار اعلام رای نهایی دادگاه است که انتظار می‎‌رود بیشتر از 12 سال زندان را برای او در نظر بگیرند که اتفاق تلخی برای او خواهد بود. 

 

این ستاره سابق بارسلونا پیش از این بارها درخواست آزادی موقت با وثیقه را به دادگاه ارائه کرده که با مخالفت قاضی روبرو شده است و اخیرا هم بار دیگر این اتفاق رخ داد. دلیل دادگاه این است که احتمال فرار او به برزیل را می‌دهد. قانون و توافق استرداد مجرم بین برزیل و اسپانیا وجود ندارد و با توجه به ثروت قابل توجه آلوز در برزیل، دادگاه نگران است که او تصمیم به فرار بگیرد و برنامه Tarde AR مدعی شده است که این دقیقا نقشه‌ای است که او در سر داشته است. 

 

سیلویا سالامو که در این برنامه حضور داشت اعلام کرد که با هم‌سلولی دنی آلوز صحبت کرده و او مدعی شده است که این بازیکن بارها از تصمیمش برای ترک اسپانیا پس از گرفتن آزادی موقت خبر داده است. 

 

آلوز پیش از این سه بار درخواست تودیع وثیقه را به دادگاه ارائه کرده که با مخالفت آنها روبرو شده و حالا به نظر می‌رسد که پیش‌بینی مقامات قضایی از تلاش او برای فرار به برزیل درست بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------