فرار منچسترسیتی از شکست مقابل چلسی در دقایق پایانی/ برد خانگی النصر با گلزنی رونالدو



دیدار چلسی و منچسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان پپ گواردیولا در نبرد با مردان مائوریسیو پوچتینو به کسب یک امتیاز بسنده کردند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب نخست و مهمترین نبرد هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان چلسی بود که این بازی در حالی که تا هفت دقیقه به پایان به سود چلسی در جریان بود، در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی در دقیقه 42 گل نخست را با گشودن دروازه تیم سابقش به ثمر رساند و در سمت مقابل هم رودری در دقیقه 83 گل نجات‌بخش تیمش از شکست خانگی را زد.

 

توقف سیتی به نفع دو تیم بالای این تیم یعنی لیورپول صدرنشین و آرسنال رده دومی شد. تساوی شاگردان پپ گواردیولا این تیم را 53 امتیازی کرد اما اجازه نداد که رده دوم را از آرسنال 55 امتیازی پس بگیرد. این در حالیست که لیورپول هم با 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. البته لیورپول و آرسنال هر دو نسبت به سیتی یک بازی بیشتر انجام داده‌اند.

 

چلسی هم با کسب امتیاز از این نبرد مهم، 35 امتیازی شد و خیلی زود رده دهم جدول را از ولورهمپتون پس گرفت.

 

***

 

برتری خانگی النصر با گلزنی رونالدو

تیم فوتبال النصر ریاض با گلزنی کریستیانو رونالدو در بازی خانگی هفته بیستم لیگ حرفه‌ای عربستان پیروز شد.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم فوتبال النصر امشب (شنبه) در ادامه بازی‌های هفته بیستم لیگ حرفه‌ای عربستان میزبان الفتح بود و در پایان به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

 

برای النصر در این بازی خانگی کریستیانو رونالدو (17) و اوتاویو (72) گل زدند. تک گل الفتح را سالم النجدی در دقیقه 29 به ثمر رساند.

 

النصر با کسب این پیروزی خانگی 49 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال صدرنشین 53 امتیازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان باقی ماند.

 

***

 

یوونتوس برای چهارمین هفته متوالی متوقف شد

روند مأیوس کننده شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه آنها ادامه یافت.

 

تیم یوونتوس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سریال بازی‌های بدون برد یوونتوس با تساوی 2-2 این تیم برابر هلاس ورونا در دیداری خارج از خانه در هفته بیست‌و‌پنجم سری A به قسمت چهارم خود رسید.

 

یوونتوس که از هفتم بهمن متحمل دو شکست شده و یک بار هم مساوی کرده بود، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان هلاس ورونا بود و در حالی به تساوی رضایت داد که گل اول را در دقیقه 11 دریافت کرد. این گل را فولورنشو برای تیم میزبان به ثمر رساند. دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب بانوی پیر در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی کار را برای این تیم به تساوی کشاند اما در دقیقه 52 بیانکونری برای دومین بار گل خورد و این بار نوزلین برای هلاس ورونا گلزنی کرد.

 

واکنش بیانکونری به گل خورده خیلی سریع بود و تنها سه دقیقه بعد آدرین رابیو این گل را پاسخ داد. بعد از این گل دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در ادامه ناکامی‌های یک ماه اخیر خود، باز هم در کسب پیروزی ناکام ماندند.

 

یوونتوس پیش از این بازی، 4 نبرد متوالی‌اش با هلاس ورونا را بدون دریافت، حتی یک گل برده بود اما تساوی امشب مانع از ثبت رکوردی جدید برای بردهای متوالی‌اش برابر این تیم شد.

 

این نتیجه از یک سو فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین را نسبت به هفته گذشته 2 امتیاز دیگر افزایش داد و به 9 امتیاز افزایش داد آن هم با یک بازی بیشتر و از سوی دیگر جایگاهش در رده دوم را هم به خطر انداخت چرا که در صورت پیروزی میلان رده سومی در بازی فردا شب در خانه مونتزا، روسونری به رده دوم صعود خواهد کرد.

 

***

 

لواندوفسکی فرشته نجات بارسلونا در خانه سلتاویگو شد

شاگردان ژاوی هرناندس از یک بازی خارج از خانه از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا به زحمت ۳ امتیاز گرفتند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا، امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا میهمان سلتاویگو بود و در پایان موفق شد میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

بارسلونا اگرچه با گلزنی روبرت لواندفسکی در دقیقه 45، نیمه نخست را برد اما تنها 2 دقیقه پس از شروع نیمه دوم دروازه‌اش توسط ایاگو آسپاس باز شد، گلی که داشت یک بازی بدون برد دیگر را در کارنامه ژاوی هرناندس و شاگردانش ثبت می‌کرد هرچند به لطف گلزنی دوباره لواندوفسکی در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی، این اتفاق رخ نداد.

 

پیروزی بارسلونا این تیم را 54 امتیازی کرد تا فاصله‌ آن با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش اتلتیکومادرید رده چهارمی دوباره 3 امتیاز شود. از طرف دیگر این نتیجه بدان معناست که فاصله کاتالان‌ها با رئال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی بیشتر از هفته گذشته نخواهد شد.  در حال حاضر رئال مادرید 61 امتیازی و جیرونای 56 امتیازی هر دو با 24 بازی اول و دوم هستند، بارسلونا 54 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید 51 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------